|
Post by oli on Oct 22, 2005 11:44:37 GMT 1
Wie rijdt er vanavond vanuit Antwerpen en heeft nog een plaatsje vrij in den auto.Let me know thx.
|
|
|
Post by Bmas on Oct 23, 2005 9:50:26 GMT 1
Monique de Limburgse Antwerp DancehallQueen 2005 heeft nu ook deze titel gewonnen.
|
|
|
Post by Luca san on Oct 23, 2005 12:45:46 GMT 1
Yes I, BIG UP Monique Antwerp / Beljam dancehallqueen 2005!! and all contestants, big up yuhself , yuh were nice too.
|
|
|
Post by ORGANIZA (bassment sound) on Oct 23, 2005 15:06:29 GMT 1
Monique: and congratulations!
|
|
|
Post by pasquale on Oct 23, 2005 21:27:26 GMT 1
en civalizee u was weer hemels!!!!! give thanks
|
|
|
Post by king johnny on Oct 24, 2005 6:52:30 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Oct 24, 2005 9:15:08 GMT 1
... of beter: videooo! inna jumpoff-stylee ;D 2 Monique:
|
|
|
Post by ak47 on Oct 24, 2005 11:20:14 GMT 1
Thumbs up for Monique, all the dancers, SIX-AM & Civalizee Sound!
Thumbs down for The Organisation, Red Alert Sound & Selvie Wonder!
Zeer matig event. De dansende meisjes en het publiek verdienen beter.
Foto's volgen nog!
|
|
|
Post by vzw red alert on Oct 24, 2005 18:15:18 GMT 1
Once again we want to congratulate Monique, Nagois en Muriel (the winners of the Belgian Dancehall Queen contest 2005) and the other contestants that took part in de competition. Big respect to Six-Am(who showed up with the complete Flying Sound crew), Civalizee sound, Selvie Wonder and Jahla, Basement Sound, Max Culcha, furthermore one up to Cactus, all the sponsors, Suzie (for the nice Jamaican Food), the judges, Canard Bizar, vzw Naf, and most importantly all the soundmen/women and patrons who came to watch the show.
|
|
|
Post by ak47 on Oct 24, 2005 18:25:18 GMT 1
|
|
Original Red Alert Sound
Guest
|
Post by Original Red Alert Sound on Oct 25, 2005 8:15:00 GMT 1
Thumbs down for The Organisation, Red Alert Sound & Selvie Wonder! Voor alle duidelijkheid: Original Red Alert Sound (Antwerpen) heeft hier niets mee te maken. Dit was een organisatie van vzw Red Alert uit Roeselare. Trouwens, proficiat aan Monique!!!
|
|
|
Post by badmind deluxe on Oct 25, 2005 11:06:20 GMT 1
Thumbs down for The Organisation, Red Alert Sound & Selvie Wonder! Voor alle duidelijkheid: Original Red Alert Sound (Antwerpen) heeft hier niets mee te maken. Dit was een organisatie van vzw Red Alert uit Roeselare. Trouwens, proficiat aan Monique!!! Ik zweer u, die mannen tasten uwe naam aan in dat geval... damn vzw Red Alert Sound is echt poep! Heb je hun Akon Remixen al gehoord... das huilen met de pet op en die draaien ze telkens weer opnieuw.... djeez!
|
|
|
Post by wondering on Oct 26, 2005 8:17:36 GMT 1
wat was er dan zo slecht aan de organisatie? heb veel reclame gezien,dus daaraan zal het niet gelegen hebben. de line up was blijkbaar ook in orde met civalizee en de dancehall queen contest zelf, six-am blijkbaar(volgens jullie((enkelen)) dus) iets meer in form dan red alert,maar over smaak valt niet te discussieren denk ik dan. er worden de laatse tijd wel meer sounds de lucht in geprezen zonder dat ze eigenlijk veel voorstellen, en anderen die beter verdienen worden dan gebadmind. en toch hebben die sounds allemaal dezelfde liefde, want zonder liefde voor muziek begin je er niet aan. ze hebben ook allemaal hun gebreken en hun kwaliteiten,maar met elkaar te zitten afbreken bewijs je de mensen en de scene geen dienst.
|
|
|
Post by wandering on Oct 26, 2005 11:38:05 GMT 1
wat was er dan zo slecht aan de organisatie? heb veel reclame gezien,dus daaraan zal het niet gelegen hebben. de line up was blijkbaar ook in orde met civalizee en de dancehall queen contest zelf, six-am blijkbaar(volgens jullie((enkelen)) dus) iets meer in form dan red alert,maar over smaak valt niet te discussieren denk ik dan. er worden de laatse tijd wel meer sounds de lucht in geprezen zonder dat ze eigenlijk veel voorstellen, en anderen die beter verdienen worden dan gebadmind. en toch hebben die sounds allemaal dezelfde liefde, want zonder liefde voor muziek begin je er niet aan. ze hebben ook allemaal hun gebreken en hun kwaliteiten,maar met elkaar te zitten afbreken bewijs je de mensen en de scene geen dienst. Beste Wondering, Ge hebt ergens wel gelijk da badminden niet goed is, toch vraagt ge mij wat er slecht was aan de organisatie. Als ik da allemaal moet opsommen, dan ben ik automatisch weer aan't badminden. So I let it go & let it long.
|
|
|
Post by wondering on Oct 26, 2005 14:27:37 GMT 1
hmmm, ik ben toch benieuwd, zo weten de mensen vd organisatie tenminste waar ze op moeten letten willen ze u beter tevreden stellen.(voor alle duidelijkheid,ik ben daar niet bij) en...ge moet niet badminden om (opbouwende) kritiek te kunnen geven.
|
|