|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 24, 2005 19:13:01 GMT 1
Yeah veel te doen op 22 oktober maar ja dit kan er zeker nog bij: T-Wood represent
|
|
|
Post by King David on Sept 25, 2005 2:41:56 GMT 1
Nicky Nuts zalig ik wist niet dat gij op eentje draaide maar toch big up to Daddy Nuts ;D ;D
|
|
|
Post by Grillz on Sept 26, 2005 6:27:51 GMT 1
Ziet er netjes uit, hopelijk wordt het ook een hot feestje. Misschien kom ik er wel voor afgezakt vanuit Berlin om nog eens wa keet te schoppen in men T-Wood. ZEEN!
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 26, 2005 8:03:35 GMT 1
Het is één en al de bedoeling dat het een hot feestje wordt, Grillske. Wat bedoel je met 'misschien kom ik afgezakt'? Ge staat al op de werklijst Yeah David, Ik vrees dat het hier toch om een andere Nuts gaat dan deze dat gij kent. Het is een feestje met twee zalen. Allebei starten met reggae. In de grote zaal gaat het door naar dancehall en dan uiteindelijk naar jungle & drum'n bass. In de kleine zaal is het reggae, rub a dub, dancehall all te way. NickyNutz (stond verkeerd op de affiche) is een jungle dj uit luik die binnenkort zijn tweede plaatje releast.
|
|
|
Post by Crewza on Sept 27, 2005 11:04:37 GMT 1
Yo Evil T !!
Zijn daar enkel flyers van, of ook posters? Anders wil ik er wel één om voor de raam te hangen.
C ya.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 27, 2005 12:03:19 GMT 1
NickyNuts: ;D ;D hoe meer nutsen, des te meer vreugd ;D
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 28, 2005 8:53:41 GMT 1
Yeah Ganja bus,
Er zijn ook affichkes van. Weleens waar in black&white. Maar wil er wel ééntje in uw bus duwen. Nr 25 right ?
Mr Nuts, En natuurlijk hoe meer nutsen hoe liever.
|
|
|
Post by Crewza on Sept 28, 2005 9:47:27 GMT 1
Nee, nr. 54 Stond trouwens ook op mijne coole flyer !! ;D
BTW: Oneven nummers gaat ge niet snel vinden in de stationstraat.
Thx!!
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 28, 2005 10:43:10 GMT 1
Uw flyer was in mijn broekzak blijven steken en is ten onder gegaan inhet wasmachien. Echt leesbaar was hij ni meer.
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Oct 19, 2005 5:55:43 GMT 1
t Is bijna zover Sun Is Shining heeft laten weten dat Jagan van de Weed-Family ( www.weed-family.com) met hun mee zal afreizen om hun zangsgewijs bij te staan aan de micro. Booom ! ! ! Just so you'd know.
|
|