|
Post by War on Sept 25, 2005 17:47:47 GMT 1
Even reageren op "Peace", niet uitwijden over zaken waar je niet veel van weet. Ik ken de P al jaren, en zeg je dat hij één van de grootste reggae kenners is van Belgie! Daarbij is hij nog altijd een vaste waarde in de Belgische dancehall scene. Het is wel zo dat hij niet de eindverantwoordelijke is van de VK programmatie, maar als er reggae en dancehallshows worden aangeboden, wordt er altijd eerst zijn commentaar en raad gevraagd, om daarna te zien of het commercieel haalbaar is. De VK hangt natuurlijk ook af van aanbiedingen, maar Cecile is nog altijd een topact! VK is ook één van de weinige zalen die hun nek durven uitsteken om zo een acts te programmeren. Wees gerust, er komen in de toekomst nog wel goede acts naar de VK die hier nog niet geweest zijn!
Peace.
|
|
|
Post by bramsun on Sept 28, 2005 8:56:14 GMT 1
that's true war, ze zijn afhankelijk van aanbiedingen en wie er op tour is en wie niet... er moet met zoveel rekening worden gehouden dat het niet altijd even simpel om een artiest te laten overkomen. mar wat we wel kunnen zeggen is dat de vk in het verleden al veel wicked artiesten heeft laten overkomen die heel veel aftrek hadden door de reggaelovers... en geloof me , er komt wel meer , en niet vant minste , maar dit vraagt tijd en organisatie
laten we met zijn allen wachten en de vk steunen en ze geven ons zeker een lekkere programmatie terug
bless up
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 28, 2005 9:39:02 GMT 1
maar die hun lelijke affiches voor het concert hadden wel een heel pak duidelijker gemogen als ze veel volk willen trekken.
|
|
|
Post by king johnny on Sept 28, 2005 11:53:21 GMT 1
den eerste keer da cecile in de VK kwam was een boem... daarna vond ik ze ook wa zwakskes uitvalle op festivals, maar in club is ze zeker capabel om ne grave set neer te zette
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 28, 2005 12:12:48 GMT 1
Sorry maar Cecile is mij ni het risico waard om mijnen auto kwijt te spelen of in elkaar geslagen te worden. En waar blijven die artiesten waar iedereen op zit te wachten? Damian, Tanya, Chuck, .... K'weet dat het eazy is om kritiek te geven maar VK blijft dezelfde koers varen en da's vree jammer. ...groot gelijk!!!! toch ook: voor de organisatoren die hun best doen om reggae te promoten en om artiesten naar hier te blijven halen, maar er zijn er nog zo veel anderen te zien...
|
|
|
Post by Prestige on Sept 29, 2005 22:08:15 GMT 1
|
|
|
Post by radikal bizzi on Sept 29, 2005 23:09:51 GMT 1
leuk interview, heb het ook nog eens in de flea marketgezet.
|
|
|
Post by borderline crosser on Sept 30, 2005 16:20:52 GMT 1
Is ce'cile nie dubbelboekt??? want op diezelfde avond moet ze ook in Luxemburg een show doen...of doet ze twee shows op 1 avond? Flyer ander concert Cecile is te zien op site van 12prod(FR)...
|
|
|
Post by K MoN on Oct 3, 2005 20:18:14 GMT 1
Sorry maar Cecile is mij ni het risico waard om mijnen auto kwijt te spelen of in elkaar geslagen te worden. En waar blijven die artiesten waar iedereen op zit te wachten? Damian, Tanya, Chuck, .... K'weet dat het eazy is om kritiek te geven maar VK blijft dezelfde koers varen en da's vree jammer. 13 november --> chuckie @ VK, weh yah seh? en 4 november horace andy en zion train, al sik het juist heb.... bless
|
|
ansa
new memba
|
Post by ansa on Oct 6, 2005 10:44:52 GMT 1
Is ce'cile nie dubbelboekt??? want op diezelfde avond moet ze ook in Luxemburg een show doen...of doet ze twee shows op 1 avond? Flyer ander concert Cecile is te zien op site van 12prod(FR)... Inderdaad. De flyer van cecile in luxemburg staat er ook op. Ik denk dat ze vlug van luxemburg naar belgie rijd. Of omgekeerd.
|
|
|
Post by Visionz on Oct 6, 2005 12:15:19 GMT 1
en 4 november horace andy en zion train, al sik het juist heb.... bless Georganiseerd door de VK maar gaat door in TIENEN !
|
|
|
Post by bambammusicstore on Oct 6, 2005 16:11:14 GMT 1
Het concert van Ce'Cile in de VK is afgelast.
|
|
|
Post by smocky on Oct 6, 2005 16:35:32 GMT 1
come to luxembourg,she'll be there!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|