|
Post by Crucial P on Sept 21, 2005 10:08:50 GMT 1
VK is proud to present: Bad Gyal, CECILE, Zaterdag 8 oktober, VK Brussel. Support, Omar Perry&Raggamuffin' whiteman.
P.
|
|
|
Post by Mad Max on Sept 21, 2005 14:55:19 GMT 1
Big up voor de VK da ze nog reggae doen MAAR
t'is weeral Cecile. Begrijpe wie begrijpe kan. Hier geweest in Augustus en toen was het ook al ni fameus. Sorry, maar de masssive is da beu (ook al spreek ik natuurlijk alleen uit eigen naam).
|
|
|
Post by Mad Max on Sept 21, 2005 14:57:56 GMT 1
Ipv van da geld uit te geven aan 2de rangs artiesten, die juist in belgie zijn geweest, misschien beter da geld bijhouden en ne serieuze naam boeken!!
|
|
|
Post by mad sax on Sept 21, 2005 15:05:52 GMT 1
yep mad max ik dacht juist hetzelfde toen ik het zag
|
|
|
Post by ak47 on Sept 21, 2005 15:12:20 GMT 1
[sarcasm]
dju hé, ik had eigenlijk gehoopt op TOK...
[/sarcasm]
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 21, 2005 19:19:08 GMT 1
Bwaah, misschien da ik nog wel ga. Ik vind cecile meestal wel leuk.
|
|
|
Post by johnny be good on Sept 22, 2005 11:29:52 GMT 1
Sorry maar Cecile is mij ni het risico waard om mijnen auto kwijt te spelen of in elkaar geslagen te worden. En waar blijven die artiesten waar iedereen op zit te wachten? Damian, Tanya, Chuck, ....
K'weet dat het eazy is om kritiek te geven maar VK blijft dezelfde koers varen en da's vree jammer.
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 22, 2005 11:33:39 GMT 1
Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat Chuck Fender ook ging komen naar de VK. Maar zie de aankondiging dusver nog niet komen.
|
|
|
Post by mad sax on Sept 22, 2005 15:59:20 GMT 1
Wat zeg je daarop Crucial P????Terechte kritiek toch??
|
|
|
Post by Peace on Sept 22, 2005 16:14:51 GMT 1
Mad Sax, terechte kritiek of niet, Crucial P heeft niets te maken met de programmatie van de VK
|
|
|
Post by bramsun on Sept 22, 2005 20:13:21 GMT 1
greetings massive and crew and mad max,
heb respect voor de organisatoren, ze doen wat ze kunnen en proberen ons zoveel mogelijk te entertainen, met goeie reggae en af en toe eens tzelfde maar zo gaat dat, afwachten wat er op de markt is en hoe de prijs en de vraag is... trouwens mad max, als jet beter kan , doe het dan zelf, graag had ik damion gezien en the fifth element, ... doe ma iets en bewijs ons dat jij eht beter kan
anyway, big up to the vk , doordoen met die feestige reggaemissies!!!
ik ga er zijn greetings and blessings
|
|
|
Post by Mad max on Sept 22, 2005 22:15:53 GMT 1
bramsunIk heb respect voor de organisatoren --> zie 1ste post. en ze doen zeker wat ze kunnen maar t'is volgens verschillende mensen ne terechte kritiek. Mijn bedenking was dat ze misschien beter een artist zoals Cecile links laten liggen (2mnd na reggae geel) en hun geld investeren in artisten die de moeite waard zijn. Wie weet worden hun concerten dan wel genoeg winstgevend. Anywayz, no hard feelings en het positieve is dat ik mijn geld kan bijhouden voor Morgan in de petrol.
|
|
|
Post by Mad Max on Sept 22, 2005 22:24:35 GMT 1
En nog een klein puntje: De VK krijgt overheidssteun (lees, belastingsgeld) Dat is steun, waar gij en ik voor betalen, (als ge gene student zijt tenminste want dan koste geld) Als politiekers "stommiteiten" doen met overheidsgeld, worden ze daar ook voor aangepakt (en eventueel niet herkozen), dus waarom gene kritiek geven op de VK hun beleid. Anywayz
|
|
|
Post by K MoN on Sept 23, 2005 12:29:31 GMT 1
Nuff respect voor de VK!!
Ze hebben de artiesten ook ni te kiezen en ze doen hun best!
Wees blij da ze nog moeite willen doen om reggae te pushen!
En cecile is hier idd op geel geweest maar da was maar een heel kort (en toegegeven zwak) showke.
Nu kan ze in de vk ineens is laten zien wat ze waard is, ik weet nog da ze enkele jaren terug ne goeie show gaf in de vk!
bless
|
|
|
Post by gicaca on Sept 24, 2005 10:15:54 GMT 1
cecile is wel goe.idd op festivals ni zo,maar denk dat het in de vk veel beter zal zijn!! ben benieuwt
one love
|
|