|
Post by gicaca on Oct 4, 2005 12:30:21 GMT 1
in tegenstelling tot de andere vond ik het wel een geslaagd feestje
one love
|
|
|
Post by wa nu weer on Oct 4, 2005 13:08:32 GMT 1
Ga je zelf zeggen wie je bent of moet ik het doen? ;D Hij zegt toch zelf wie hij is? Niet zijn naam, maar hij legt uit wat er gebeurd is, hoe hij mensen met Father Duss in contact heeft gebracht, dat die het heeft opgefucked en dat er nog gedupeerden zijn. De mensen die het moeten weten die weten dus wie hij is. Ik zou niet weten waarom dat badmind is? Wie ben jij dan wel bunbadmind en wat is het probleem?
|
|
u dunno a di madman this
Guest
|
Post by u dunno a di madman this on Oct 4, 2005 13:36:40 GMT 1
@ wat nu weer... it go so !! but the internet fuckry use to that .......nah lie bout nuttn at all people who realy knows the inn knows the inns the rest like allways 99% deal with hearsay and pass judgement dem the badmind @#$#@ nuh matter the friction would have love to hear that the night was good for everybody
|
|
|
Post by Crucial P on Oct 5, 2005 9:01:05 GMT 1
Ik wil dit wel even kwijt. Ik moei me niet in persoonlijke kwesties van bepaalde personen tegenover andere. In dit geval "madman......", tegenover father duss. Ik weet niet wat er gebeurd is, tussen deze twee of welke afspraken er gemaakt zijn, of niet gemaakt. Ik heb to nu toe geen enkel probleem gehad met Father Duss, en ben fair behandeld. Ik ben bereid met iedereen samen te werken, die met mij willen samenwerken, om iets positief te creeren. Ik kan ook niet garant staan voor de output, achteraf. Iedereen heeft zijn eigen visie over bepaalde dingen. De éne gaat akkoord met bepaalde dingen de andere niet. Het is wel zo dat Father Dus an original is van de sound, de oprichter/eigenaar, en hij was er toch maar bij. Dit kan van bijna geen enkele JA sound gezegd worden die hier al geweest zijn. Voor de geinteresseerden, er waren 450 betalenden, zonder guests.
|
|
u dunno a di madman this
Guest
|
Post by u dunno a di madman this on Oct 5, 2005 11:54:25 GMT 1
thas cool mister p !! like i said i have nuttn against the sound u should know that cause if a we never carry him desso the sound never even play up in belgium cause none a u belgium soundboys even think bout keeping a dance with the 4 !! cause long time we try to push that to other levels ...,but do not go into further details and trust me p i could back up everything with mail video audio !!but u dont talk out the bizz roadcode more people should to that !over dat die daar zelf was simple ting overigens als je in peckham woon das niks bijzonders !! yes hes a orignal did he not told u that dem create playing on 2 turntables that night anyway good to hear that suppm a gwaan still for dem cause it would b a waste if it parked again !!!
|
|