|
Post by snipaman on Oct 17, 2005 13:18:54 GMT 1
Yep J,
Ik had dezelfde indruk. LP en Supersonic waren de verdiende dub fi dubbers maar Sonic had moeten winnen. Een paar wicked call-outs, den biggest tune van den avond (Shabba, Wayne Smith, Johny Osbourne) en veel gevarieerder dan LP met hun Dennis en Garnett. Maar de Massive beslist natuurlijk. Mss da ze volgende jaar nen online vote kunnen invoeren want ik denk persoonlijk dat er wel wa Supersonic-haters in de crowd zaten en mss is de internationale massive iets neutraler dan de Duitsers zelf.
Igv Big up to LP!!
Bless
|
|
|
Post by messenjah on Oct 17, 2005 14:44:01 GMT 1
correct me if i'm wrong, ma eekamouse en king yellow zijn toch geen foundation?? en lp had ook nog een tune met garnet, capleton(??) en nog iemand in de dfd.
Vind het ook ne zwaren bias, sonic had moeten winnen
|
|
|
Post by King David on Oct 17, 2005 15:04:43 GMT 1
Big up to pasquale voor de accomodatie en big up aan de degene die de videostream hebben opgezet
En inderdaad heb ongeveer dezelfde analyse als den J en Snip A. Supersonic had een veel gevarieerdere set (voorbereid) terwijl LP op het einde teveel rekende op hun Garnetts en D Browns en blijkbaar had niemand ook gehoord dat er met LP hunne 3 the hard way iets mis was maar de massive vond het blijkbaar niet erg. Ook kwam Spida er veel beter uit als LP hunne nieuwe mc die ik helemaal niet slecht vond maar weinig argumenteerde en vooral probeerde sfeer te creeren. Big up aan sonic voor die 3 the hard way tuff tune that
|
|
|
Post by J on Oct 17, 2005 17:03:54 GMT 1
diejen 3 the hard way van LP klonk idd wel verdacht, vooral op de moment da garnet der in komt...
|
|
|
Post by king johnny on Oct 17, 2005 20:55:19 GMT 1
diejen 3 the hard way van LP klonk idd wel verdacht, vooral op de moment da garnet der in komt... heb da nog is beluisterd, en capleton zingt daar op t einde: "come down mr. silk ca yuh know yuh na soft" ofzoiets denk ik op t moment da garnett erin komt klinkt de bas ineens zwaarder terror zelf kondigt volgende artiesten aan: garnet, cocoa tea, capleton en big youth... op zich een heerlijk lijstje timecheck op audio: 03h05'50" soit, ge moet het maar is beluistere blesskes
|
|
|
Post by King David on Oct 17, 2005 21:18:50 GMT 1
|
|