|
Post by Mikey Ché on Sept 23, 2005 17:24:53 GMT 1
Kheb nog plek voor 2 personen in mn voiture... kzal da frans mor al beginnen oefenen é ... send me a PM or call me!
|
|
|
Post by General on Sept 23, 2005 17:35:00 GMT 1
Feest, ik bel vanavond
|
|
|
Post by Luca san on Sept 23, 2005 19:30:39 GMT 1
we breke da der aaafff !!!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 24, 2005 1:37:24 GMT 1
Hey General.. ge had wa sneller moeten zijn jong... tegen de tijd dat gij dit gepost had, zat mn auto al vol...da heeft geen 10 min geduurd... first come first served... maar ge moet wa aandringen bij den J... die twijfelde nog... en Pascale ook 't schijnt.
|
|
|
Post by vraag on Sept 24, 2005 8:08:53 GMT 1
zijn er nog auto's van Antwerpen die gaan en die nog plaats over hebben?
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 24, 2005 11:36:17 GMT 1
er is een hele groep die met de trein gaat. kost maar 5€ heen en terug
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 24, 2005 17:16:21 GMT 1
om 22u09 nemen we de trein naar Etterbeek (1u16 rijden) in Antwerpen Centraal.
Wie mee wil komen: be there in time!
De eerste trein terug naar antwerpen is om 5u22.
vraag naar de speciale prijs: 5€ heen en terug
|
|
|
Post by treiner on Sept 24, 2005 17:41:31 GMT 1
vraag naar de speciale prijs: 5€ heen en terug Moet ik dan naar de dönermassive korting vragen?
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 25, 2005 11:41:56 GMT 1
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Altijd wel iets om af te breken te vinden in den dance... pow pow... big up organizers... big up civalizee, uphill, jugglin'& fighters... wicked party...
|
|
|
Post by pasquale on Sept 25, 2005 19:05:01 GMT 1
en big up Micky G for bringing me there and putting me safe home again.....(goej vibes in tha car as we nr huis reden!!!!) Twas weer plezant
|
|
|
Post by Luca san on Sept 26, 2005 19:40:02 GMT 1
yesss I, it was nice, civalizee heeft da weer goe gedaan evenals uphill, big up Lithoman, nog is nen dikke merci voor de rit, heb er veel van geleerd, bruxx is onbetrouwbaar me zn aanwijzingen mar zijn der uiteindelijk wel geraakt dus .. anywayz, heb zin in wuppertal jawohl... it makes me shake my döner allready ..
|
|
|
Post by gentse biesten on Sept 26, 2005 19:44:17 GMT 1
Super, ik moet zondagmorgen om 5u - 6u in Zaventem staan richting Valencia. Kan ik eveneens doorgaan van het feestje en in verlof vertrekken voor 2 weken Alleen te hopen dat ik er binnenmag , niet gelijk mijne verjaardag vorig jaar Das nu eens toevallig ik ga ook de zondag naar Valencia. Om hoe laat pak jij de vliegtuig ;D Geen slecht idee, van een feestje rechtstreeks de vlieger oep. We zullen ons wel moeten gedragen op dien vlieger dus niks van "we breken da hier af of we blazen da hier op". en vergeet niet al je weed op te roken voor je voorbij de douane passeert...
|
|
|
Post by brusselse bieste on Sept 26, 2005 20:55:45 GMT 1
Civalizee en Uphill inderdaad goe gedraaid, da zen we van hen gewoon. Maar ik vond de set van Jugglin' ook wel lekker strak.
|
|
|
Post by Luca san on Sept 26, 2005 21:03:11 GMT 1
jammer, waren net iets te laat, heb ze niet horen draaien, maar als het zo was, des te beter.. voor ( het biest uit te hange oep) et feestje .. 1 .
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 27, 2005 12:57:56 GMT 1
wicked party fi real. We hebben het proberen af te breken, maar de security zag dat niet zo zitten. Op het het einde nog blij verrast geweest dat er nog een heleboel echte dierenvrienden onder de massive zitten. Diene dierenbeul hadden ze even hard moeten aflappen als hij zijne hond had afgelapt! En daarna met zijn staart door de zaal trekken! ;D
|
|