|
Post by bojoproductions on Sept 10, 2005 12:28:40 GMT 1
goed feestje gisteren, en super locatie, dat moeten ze in gent eens invoeren, een zaal met een openluchterras met speakers buiten ... big up danger, bushdoctor en de rest van red alert!! en alle sounds van die avond natuurlijk. en dien van far west die daar stond te toasten, verraste mij met zijn skill's, t'was vree slack maar wel goed ;D (poging tot toasten:) t'was da vibe, vibe, vibe die de massive deed meezingen met de soundsystem...
|
|
|
Post by Hmmm on Sept 10, 2005 14:13:20 GMT 1
"en dien van far west die daar stond te toasten, verraste mij met zijn skill's, t'was vree slack maar wel goed"
Puppa Lekker you mean ;D
|
|
|
Post by Jess on Sept 10, 2005 14:31:57 GMT 1
red alert !!!
|
|
|
Post by snipaman on Sept 10, 2005 15:11:03 GMT 1
Maximum Respect to Bushy, Pasquale & Danger. Wicked sounds!! Big up Highgrade, Massive and Flash it up. Wicked Selections, Wicked massive, Wicked location kortom een pompomklets feestje!!!
Spijtig da de flikken weeral is hun macht moesten laten gelden.
Bless
Ps. Wayne Wade - Lady (biggest tune of di night) Merci Pasquale!!
|
|
|
Post by pasquale on Sept 10, 2005 15:26:42 GMT 1
big up all tha massive om er weer een boemmeke van te maken, sebiet kaaimanneke, wa een zalig weekend weeral, blesskes
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 10, 2005 15:28:47 GMT 1
Amai amai amai.... wicked party! Big up original red alert, pasquale, bushy & danga! Big up all antwerp massive & sounds flashitup & massivesound and of course high grade !!! C u 2nite !!! Again...
ps: met dat bier van de fake bar is écht iets mis!
|
|
|
Post by pasquale on Sept 10, 2005 15:29:09 GMT 1
buddha, you missed papa chico yesterday............mssch straks in de vroege uurtjes in kaaiman.....wa denkte
|
|
|
Post by Luca san on Sept 10, 2005 16:14:08 GMT 1
Bush Doctor yuh large. Pasqualé, High grade, Flash it up, Massive,Cis... Big up yuh self ! ! Jammer van die flikke, heb die waarschijnlijk gekruist toenk vertrok mr was een goei begin vant weekend ze manne!!... et was een iel aangenaam feestje, me da zand die hangstoele en diejen box. kon wel eens een verfrissend werking hebbe als ge uit die hete menigte kwam ! vond et precies ook beter waarda ze de platespelers hadde gezet, had vorige keer nogal last van mijne nek kzen al ni zo groot en dan den elen tijd nr bove zitte zien ( up to di sky )...paaa .. en sebiet allemaal nog is goe trille me die billen é . FIYA BLAZE
|
|
|
Post by Budha on Sept 10, 2005 16:17:22 GMT 1
buddha, you missed papa chico yesterday............mssch straks in de vroege uurtjes in kaaiman.....wa denkte pak papa chico ma mee. Ik pak ook wa stuff mee
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 10, 2005 16:58:31 GMT 1
|
|
|
Post by gicaca on Sept 10, 2005 17:47:25 GMT 1
flikken??algoe precies gemist! wat is er dan gebeurd als ik vrage mag
|
|
|
Post by pasquale on Sept 11, 2005 18:30:49 GMT 1
zijn de decibels komen opmeten, ge moogt er 90 produceren en wij zaten op 120 die mannen waren in burger en noemen zichzelf gezondheidspolitie, tis voor uw eigen gezondheid, pppfffff bomboclaats, da maken wij toch zelf wel uit zekers....
|
|
|
Post by stical on Sept 11, 2005 21:53:34 GMT 1
Gezondheidsinspectie ? Ik verstaan u nie, wa, geluidsoverlast , nee, nee, de buren maken nie te veel lawaai , we horen onze muziek nog vrij goe ...
Ik moet wel akkoord gaan met Mikey G (LEIDER), de pils trekt op niks in Fake Bar.
Lang leve Duvel in't fleske ...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 12, 2005 12:04:13 GMT 1
soundboys &gyals: 4 the vibes !! twas goe!! en de fake bar is idd een grave locatie, naar mijn gevoel zelfs de graafste en gezelligste (dankzij het buitenterras met mooi zicht op A) in town..., dus fake bar: Da bier is mss ni zo goe, maar da van de kaaiman zaterdag was erger, vond ik!! ... ne kraag van 5 cm, genne gas en nen tapper dieje precies voor den eerste keer in zijn leven een pint tapt... en dit allemaal voor een kleine 2€!! leve het bier in fles ;D!
|
|
|
Post by rastaman on Sept 14, 2005 19:16:46 GMT 1
|
|