|
Post by misnoegd on Oct 1, 2005 17:01:22 GMT 1
amai seg zagevent 21 euro voor zo een avondje plezier heb mij geen moment verveeld niet op de bus en niet in uclub big up all crews and massive
|
|
|
Post by DonFuego on Oct 1, 2005 18:13:21 GMT 1
yes big up yourself civalizee... it was great
|
|
|
Post by Luca san on Oct 1, 2005 18:15:27 GMT 1
|
|
|
Post by King David on Oct 1, 2005 18:16:41 GMT 1
legendarisch
Big up aan alle soundboys en girls, all dancehallkings and queens heb mij zalig goe geamuseerd
op naar de volgende trip: 15 oktober riddim clash
|
|
|
Post by J on Oct 1, 2005 18:21:27 GMT 1
memorabelen avond!!!
nen big up aan alle crews die aanwezig waren!!! het was een wicked party!!! belgian massive rules!!!!!!!!!! bless
|
|
|
Post by BushDoctor on Oct 1, 2005 18:22:24 GMT 1
Meningen verschillen. So be it.
ik een zagevent? OK, misschien Maar gij zijt een anonieme lafaard! Gij hebt het lef niet eens om uw naam te vermelden.
Ik heb op de terugweg (4 uur) geen oog dichtgedaan (en ik was blijkbaar de enige behalve de chauffeur), heb daarna maar anderhalf uur geslapen om meteen te gaan werken en mijn gsm is uit de bus verdwenen (gepikt?). Misschien logisch dat ik niet al te best gezind ben over de bustrip zelf. Geen kwaad woord trouwens over de party, die was beestig, maar 21€ blijft nog altijd veel geld, zeker als ge met 2 zijt (42€ dus + drank aan 3€).
|
|
|
Post by king johnny on Oct 1, 2005 18:49:50 GMT 1
ksnap de bushy wel, een bustripke van 3u lang is ni voor iedereen een plezier hé ik zie er ook ni altijd naar uit om zolang op een bus te zitten, maar heb er gene last van gehad deze keer!
af en toe moogde wel is iets zots doen en van de u-club in wuppertal een belgische kroeg maken, dus big big big big up yourself aan alle mensen die zijn meegeweest!
civalizee heeft weer serieus alles in de fik gestoken, warrior tweede setje was ook bangelijk, de u-club is een grave keet en de belgische massive was weer heel heet
blesskes
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 1, 2005 19:05:25 GMT 1
BOEM BACLAAT Yes I... superaffengeil !!! Het was een ongelooflijk feest.. Twas n boem... en de bus ... das ni altijd plezant, maar kvon da nu wel plezant zenne... volgende keer wel meer tapekes meebrengen. Is de dönerzound nog binnengeraakt want heb die precies ni gezien zenne. Zie zjermans zijn wel n beke verschoten me dunkt... mash up di place... spijtig dat de nadars buiten stonden en ni binnen. Da duts bier ging wel goe binnen eigenlijk.. beter als de heineken in ieder geval en goedkoper (bushy... geen 3 euro als ge inheems gerief dronk zenne ;D )
|
|
|
Post by J on Oct 2, 2005 0:53:41 GMT 1
|
|
|
Post by Lucacii on Oct 2, 2005 2:40:00 GMT 1
de fotoos zen wel lekkerrrrrr... bangelijke rotkoppe, n once again, mo evidence, antwerp massive came fi mash it up !! bomboraasss...
|
|
|
Post by king johnny on Oct 2, 2005 13:04:30 GMT 1
machtige foto's
|
|
|
Post by Mr Pum Pum on Oct 3, 2005 17:38:48 GMT 1
Het was de moeite, ben nog aan het bekomen. Foto's zijn beestig, vooral het zonnebril-concept is Wanneer is de volgende busreis? Big up to the busdriver, nice man indeed.
|
|
|
Post by pasquale on Oct 3, 2005 21:48:38 GMT 1
zonnebril helaas gesneuveld, maar er is ne nieven op komst wie weet wel tegen de vrijdag voor op shake ya bam bam ;D ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Oct 4, 2005 10:26:31 GMT 1
verdoemme é, echt weer een BOEM van een feest gemist!! hopenlijk kan k er op de volgende educatieve sounduitstap wél bijzijn...
|
|
|
Post by Luca san on Oct 4, 2005 10:45:59 GMT 1
kheb anders nog wel een wicked zonnebrilleke, kneem em de vrijdag mee... woensdag izzy people..
|
|