|
Post by King David on Sept 29, 2005 18:03:38 GMT 1
der is nen burgerking in woppertal en die is open tot 1 uur dus al de liefhebbers van Double woppers, Big Kings XXL kunnen hun hartje ophalen en mss komen der onderweg wel ene tegen dan kunnen we der twee doen
bless
Big King David
|
|
|
Post by J on Sept 29, 2005 19:47:13 GMT 1
King David...Yuh large bredda!!!!!! thanx for the research... bless
|
|
|
Post by King David on Sept 29, 2005 23:28:53 GMT 1
ook wel verplicht in elke soundboy/girl zijn/haar soundgear is nen torch wel te gebruiken op eigen risico en ook uitdrukkelijk verboden in u-club. check de volgende torch weblog wel int duits www.torch.2mor.de
|
|
|
Post by BigKing David on Sept 30, 2005 7:17:09 GMT 1
Aangezien er toch enkele dancehallqueens meegaan gaan we op de bus een Uclubreggaebusdancehallqueencontest houden. De voorrondes worden tijdens de heenrit gehouden, de finales zijn voor de terugrit. We overwegen ook een Uclubreggaebusdancehalldragqueencontest te houden mochten er genoeg kandidaten zijn. dus genoeg animatie straks. en niet vergeten 8'o clock en gene minuut later he J bless
|
|
|
Post by Fuego on Sept 30, 2005 7:21:34 GMT 1
ook wel verplicht in elke soundboy/girl zijn/haar soundgear is nen torch wel te gebruiken op eigen risico en ook uitdrukkelijk verboden in u-club. check de volgende torch weblog wel int duits www.torch.2mor.de Nen Don Fuego zonder fuego... euhm... da zal ni lukke haha
|
|
|
Post by Bmas on Sept 30, 2005 8:55:32 GMT 1
Er is iemand ziek gevallen en dus is er terug 1 plaats vrij in de bus. Wie de plaats wilt zo vlug mogelijk bellen naar greg 0485511585
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 30, 2005 9:59:45 GMT 1
Da feest ginder missen is één ding(en da's al erg genoeg), maar nu ook de Woppersensation missen: da's gewoon KAPOT GAAN!! have fun ginder en pakt een big king menuuke(nee schmiegels geen XL of XXL, ne gewone!!) én een wopperke voor mij mee ;D -crew is gonna be: Wopper-crew!
|
|
|
Post by snipaman on Sept 30, 2005 12:58:30 GMT 1
Ja mensen, bellen is niet meer nodig. Laatste plaats is weg.
Tot vanavond!!!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 30, 2005 16:31:36 GMT 1
Kheb nog wat van die horns mét gasfles in mn voiture liggen... wie er wil moet erachter vragen voordat we op de bus stappen... én betalen liefst... 9,90€ (auto5 - khebbet ticketje nog ;-))
|
|
|
Post by pasquale on Sept 30, 2005 17:18:00 GMT 1
mmmmmm, wil wel een fleske.............met lachgas? ??
|
|
|
Post by pasquale on Oct 1, 2005 8:36:46 GMT 1
het is nu 9.45 en ben net thuis, civalizee je was weer geweldig, en wat een bus, amai, heerlijk,memeorabel slaapwel
|
|
|
Post by snipaman on Oct 1, 2005 8:38:00 GMT 1
Yow allemaal,
Ne grote big up aan alle aanwezigen!! Highgrade, Red alert, Jugglin, Boom a Ranks, Inch by Inch, Ivory, King of Swing, Mickey G, B & F, Cago, Jayti, Arnoud, .... T'was een bom dankzij olle!!!!
Bless
|
|
|
Post by BushDoctor on Oct 1, 2005 12:20:46 GMT 1
was pas om 10u15 in mijn beddeke en om 12u alweer der terug uit.
De party was wicked, heel wicked, maar vooral dankzij Civalizee en de tweede set van Rainbow Warrior Sound.
In totaal 8 uur en een half op de bus was eigenlijk toch veel te veel voore een fuif van een uur of 4. Om de 30 minuten een plaspauze van 20 minuten (zo leek het toch) gecombineerd met de aankoop van drank en voedsel bezorgd door trage Duitse nachtshopbedienden. In totaal eigenlijk 21€ inkom en transport had ik er naderhand gezien toch niet aan willen geven want Civalizee kunnen we elke maand voor 5€ aan het werk zien en zonder 8 uur in de bus te moeten zitten.
En mijne gsm is uit de bus verdwenen! Dus wie in mijn bestand stond of mooie dames die er graag in willen staan ( ;D), gelieve uw nummer via pm aan mij door te geven.
In ieder geval respect en big up to Civalizee en de Ragga Twins voor het organiseren van de Wupperbus. Ik wacht vol ongeduld op de fotos, J!
|
|
|
Post by Bmas on Oct 1, 2005 12:59:00 GMT 1
Eerst en vooral bigups en props aan alle Belgische hooligans: Jugllin Disco, Inch by Inch, Boom A Ranks, Pasquale & Bushdoc aka original Red Alert, RaggaTwins intl, Skankin Rebel, Ivory Sound, Kings Of Swing, Rainbow Warrior, Ruff Song en al de rest.... Belgium massive is the best. No doubt. De legendarische Uclub hebben we dan ook weer gezien en heb mij beestig beestig beestig geamuseert. Twas een BOEM
|
|
|
Post by Bicky on Oct 1, 2005 16:44:04 GMT 1
Ik heb mij ook beestig goe geamuseerd!!! Big up Civalizee and raggatwins for making it possible and Big up Antwerp massive for bein' so LARGE!
|
|