|
Post by Luca san on Sept 26, 2005 19:32:44 GMT 1
PURE NICENESS, CIVALIZEE FOUNDATION me love you massive, ... Rainbow warrior BIG SOUND ! ! ! ! Ruff song... show me what u've got ! ! FIYA BLAAZE, ANTWERP MASSIVE COME FI MASH IT UP - we breke da der aaff ! ! ::)Krijg der al kriebelkes van in mijnen buik seg ! ;D
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 26, 2005 23:23:24 GMT 1
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... is er nog ne decathlon ergens? Kheb juist hun klein voorraadje HORNS geplunderd... ;D Passeert er nog iemand nen Auto5 toevallig? ... En wie denkt er aan de vlaggeskes deze keer? En extra fluitjes? Ben bijna zeker dat ge die op de bus kwijtgeraakt aan de massive, natuurlijk aan inkoopprijs... Kheb nog één horn over... eerste die post maggem emme voor de 4euro dattie gekost heeft ;D
|
|
|
Post by Luca san on Sept 26, 2005 23:25:10 GMT 1
paaaaaaaaaaaa
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 26, 2005 23:29:32 GMT 1
Amai... en omdat dat zoooo snel was moogde derbovenop ook nog naast mij zitte in de bus !
|
|
|
Post by Luca san on Sept 26, 2005 23:32:05 GMT 1
hehe, WICKED TO RAASSSS... allé merci é en ik zien u vrijdag op de bus greetingzz
|
|
|
Post by King David on Sept 27, 2005 0:05:01 GMT 1
ik wil wel een vlageskes ruilen voor nen horn ga der morgen halen
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 27, 2005 12:51:33 GMT 1
horns voor de hele massive?
en wie gaat er dan voor oorstopjes zorgen?
|
|
|
Post by de nieuwe leider on Sept 27, 2005 19:11:17 GMT 1
Aan alle busreizigers, hier is de lijst wat je moet meenemen naar de u club / reggaebus
afprinten en zet een kruisje in het bolletje als je het hebt ingepakt
O 1 zakje weed O 1 fluitje O 2 horn's O 1 Belgisch vlaggetje O 1 pakje condoom's (in case) O 1 propere onderbroek O genoeg euro's € om zat te worden
succes en tot vrijdag X de nieuwe leider
|
|
|
Post by J on Sept 27, 2005 19:27:16 GMT 1
da ga ni goe komen e...and i like it ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 28, 2005 12:17:34 GMT 1
Ik heb nog twee, gesneuvelde, vlaggeskes gevonden in mijne otto... Wie ze wil moet me maar iets laten weten voor vrijdag, want dan ben ik weg(ik kan godve*^£%/ **! ni mee !!! )! het zijn er twee met slechts een stukje stok, dus ge zou er nog iets op moeten vinden, maar kdenk wel da iedereen hier creatief genoeg is met de befaamde vlaggeskes ;D
|
|
booty de plunderaar
Guest
|
Post by booty de plunderaar on Sept 28, 2005 20:13:13 GMT 1
ahaaaa, nu komen ze boven water we hebben de shop in de nationale straat al leeg geplunderd, er is nog één vlaggetje pow pow pow
|
|
|
Post by snipaman on Sept 29, 2005 12:59:57 GMT 1
Het laatste vlageske is ook al verkocht! De shop in de nationale straat zit met een schaarste. Gisteren heeft hem er 5 verkocht, die mens wist ni wat hem overkwam denk ik.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 29, 2005 14:10:36 GMT 1
In de St.-Katelijnevest is er nog een vlaggetjeswinkel... Die hebben er zelfs in véél verschillende maten...
Enneuh... onvolledig lijstje hierboven... aanvullen met
O Drinks & food voor op de bus O Minimaal 1 wave'erke O Zonnebril voor de volgende morgend O Een persoonlijk plastieke zakje (kotsen op de bus is zelf opkuisen) O Gear (rizzlas of smokings, filters, tabak, grinder) O 1 "opgefokte" aansteker + 1 reserve-aansteker O Hoofdkussentje O Servetten, voor na de döner
Op aanvraag van Pasquale wil ik op de bus wel wat uitleg geven over de staking van volgende vrijdag, kheb dat al meer gedaan op n bus... maar laat ons het vooral plezant houden en proberen op de bus een feestje in elkaar te steken voor volgende donderdagavond (werken of les volgen zal er de volgende dag toch niet inzitten)...
De onbetwiste leider... (voor leiders die zich ni durven bekendmaken wijk ik ni!)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 29, 2005 15:02:47 GMT 1
...een echte leider herkent men aan zijn organisatietalent ! de lijder ;D!
|
|
|
Post by lekker on Sept 29, 2005 17:57:42 GMT 1
en we gaan daar ook lekker eten in het wopperdal
|
|