|
Post by thelicious on Aug 8, 2005 23:02:36 GMT 1
The'licious (aka Raggalicious) presents @ krakrock (9-9): some nice reggae/ragga: - CUTTY RANKS & SASHA feat. BODYGUARD SOUNDSYSTEM (+ guests) - FAR WEST CREW - 12 CREW feat. ROADRUNNER - THE RAGGALICIOUS SHOWsome sweet dance tunes: - ADAM F feat. mc MC - SQUADRA BOSSA feat. BUSCEMISame good vibes as the Raggalicious-parties in XXL-style!!! more info: www.krakrock.be
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 8, 2005 23:22:22 GMT 1
Krakrock? Is dat niet dat festival dat door te beweren dat ze Bounty vorig jaar niet wilden laten komen vanwege het homofoob karakter, de pers gehaald hebben en zo wat extra gratis reclame heeft gekregen? En dit terwijl dat eigenlijk helemaal niet waar was? Als dat zo is...
|
|
|
Post by seen on Aug 8, 2005 23:25:30 GMT 1
Met de homofobe en gun lyrics van cutty ranks hebben ze precies minder problemen dit jaar .
|
|
|
Post by thelicious on Aug 13, 2005 11:39:49 GMT 1
Het gaat idd om diezelfde krakrock, maar sta me toe even te verduidelijken:
De line-up voor de vrijdag (met oa Cutty Ranks) werd opgesteld door de mannen van de Raggalicious-fuiven. De krakrock-organisatie heeft ons gevraagd om met een bepaald budget de namen te boeken die wij wilden. Wij staan volledig los van het Bounty-voorval van vorig jaar. Zelf weet ik ook niet volledig wat toen juist gebeurd is (foute samenloop van omstandigheden?) en daarom spreek ik me er ook niet over uit.
Wat ik wil zeggen: nieuwe organisatie, nieuwe line-up, nieuw feestje,... Het zou jammer zijn moesten we al op voorhand veroordeeld worden!
peace
|
|
|
Post by Friendly on Aug 13, 2005 18:41:08 GMT 1
Wat ik wil zeggen: nieuwe organisatie, nieuwe line-up, nieuw feestje,... Het zou jammer zijn moesten we al op voorhand veroordeeld worden! me ago be there komt bodygaurd met Tony & Johnny ?
|
|
|
Post by Friendly on Sept 4, 2005 9:44:32 GMT 1
wie gaat er mee ? ik weet het na die bounty historie van vorig jaar had ik eerst ook geen zin, but we are talking bout the original Bodyguard he mannen en ik denk dat ze in Avelgem ook wel dranghekken hebben staan
|
|
|
Post by stical on Sept 5, 2005 20:12:53 GMT 1
Hmm Avelgem uurtje rijden. 14 euro inkom . Cutty , Sasha, Bodyguard, Far West, Douze en Raggalicious. En dranghekken ?
Tegen 1u a 2u terug richting Stad.
Any Antwerp massive planning to move out to Avelgem ?
|
|
|
Post by DonFuego on Sept 8, 2005 9:35:06 GMT 1
|
|
|
Post by thelicious on Sept 8, 2005 11:25:35 GMT 1
Indeed (merci vr dit reeds te posten!):
---> Volledige europese tour 'Cutty Ranks & Sasha with Bodyguard Soundsystem + friends' is gecancelled.
Black Chiney feat. Walshy Killa vervangt voor een eenmalige europese show ! Krakrock laat hem exclusief overvliegen uit Miami !
Hope to see y'all tomorrow!!!
|
|
|
Post by Nasi on Sept 8, 2005 12:32:34 GMT 1
|
|
|
Post by Chiney Bwoy on Sept 8, 2005 12:37:41 GMT 1
Als ge Black Chiney booked moete Bobby Chin en Supadubs hebben. Black chiney zonder hun is gelak ne smos prepare zonder prepare ! Ma nice dat jullie toch moeite doen.
|
|
|
Post by Facts on Sept 8, 2005 13:17:30 GMT 1
Chinese preparé, waar haalde gij het dat die niet zouden komen?
|
|
|
Post by duh on Sept 8, 2005 20:19:26 GMT 1
black chiney feat. walshy killa, walshy killa is bij black chiney, anders zouden ze gewoon black chiney zetten e moeste ze allemaal komen
|
|
|
Post by asseen on Sept 9, 2005 8:45:22 GMT 1
as seen on their website: September 9th 2005 - Island Elite - Obsession Solo On The Bay -10880 Collins Ave. Bal Babour , FL September 9th 2005 - Fusion - Bayside Hut - 3501 Rickenbacker Cswy, Key Biscayne
3dates - 1 nite... hopefully bobby chin & supa dups are gonna come back 2 belgium 2nite....
peace
|
|
|
Post by duh on Sept 9, 2005 11:22:37 GMT 1
|
|