|
Post by stical on Aug 26, 2005 5:55:57 GMT 1
Bring on the crushbarriers , they're always appreciated.
Big up Massive, Fivestar and last but not least Ingo ,Devon and the whole PowPow family.
Herr Booty, wil ik van hier een dranghek meenemen in ruil voor da dranghek van de U-Club ?
|
|
|
Post by king johnny on Aug 26, 2005 8:29:29 GMT 1
Herr Booty, wil ik van hier een dranghek meenemen in ruil voor da dranghek van de U-Club ? das nen goeien deal ;D maar het kan zijn dat ik pas de 19de vertrek en de 29ste terugkom, dus kan ik mss alletwee de feesjes nog meepikken! nog meer dranghekkes voor aan mijne muur te hangen
|
|
|
Post by King David on Aug 28, 2005 23:58:41 GMT 1
De leider, Pasquale en ondergetekende gaan met de trein gaan degene die mee willen sporen feel free to join us on [glow=red,2,300] The Pow Pow Westbound Train[/glow]
want met de trein was je er al geweest
|
|
|
Post by Jess on Aug 29, 2005 9:18:06 GMT 1
Met de trein is altijd fijn !!!!
|
|
|
Post by vanaske on Aug 29, 2005 16:38:44 GMT 1
tzal wel zin!!!!!!!big up
|
|
|
Post by pasquale on Aug 29, 2005 16:45:53 GMT 1
en de trein is altij een beetje reizen.....
|
|
|
Post by pasquale on Aug 29, 2005 16:48:01 GMT 1
en als de leider meegaat moeten we gewoon maar volgen, hij zegt ons wel op welk perron om wa uur en wanner we er terug afmoeten!!! gemakkelijker kan ni, en pakt fluitjes mee, dan kunnen we een fluitconcert houden met de conducteur, da zijn getrainde fluiters!!!
|
|
|
Post by vanaske on Sept 4, 2005 12:55:54 GMT 1
ja gasten oet ulder mo vaste!tes de volledige crew van powpow da afkomt!!!!!!!!!mak mo dat bust!volume ip 1000!!!!!!!blaze it up!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 6, 2005 17:26:49 GMT 1
Er werd ondertussen reeds geopperd om met de AntwerpMassive met de trein te gaan... Allemaal samen op de trein en de eerste terug naar Antwerpen... Go-pass en railpass lijken me het goedkoopst (4,5 en 6,5 euro per rit...)
Om 5.41 is de eerste terug richting Antwerpen (zondag)... om 6.37 de volgende.... en dan om 7.43... Aan de massive: wat denken jullie? Zo kan iedereen drinke ;-) en moete we ni op zoek naar een crashplek...
Aan di organizers... ist ver van't station van K-town? En hoe lang gaat dat feestje duren? Dan sluiten we de keet mee af mss...
|
|
|
Post by vanaske on Sept 6, 2005 18:17:19 GMT 1
big up dajt zie zitten!!!!vo de gasten met den trein!!!1 taxi 4 a 5 personen kost van tstation tot tkanaal rond de 10 euro!!!!!vo min homies van antwerp!!!ge weet wel wie daj zit!!!!afterparty plus squatinge agter de fjeste in min kot!!!!!!!for real!!!!!!kben dit weekend in antwerp!!! we spreken wel af!!!!thanks for the suport!!!!!blaze blaze!!it up!!!!mak mo dat bust!!!!volume ip 1000!!!!!pow pow pow!!!!!!!!
|
|
|
Post by Luca san on Sept 6, 2005 18:51:45 GMT 1
Massive sound !! Klinkt als pure niceness in mijn oren, kzou gère wille zegge dak zeker van de partij zal zijn, mor kwedet nog ni zeker, tis te hope van wel natuurlijk powpow wilk eigelek zeker ni misse. En moestk ni meekunne, maakt der een feest van, en aan de antwarp massive, maakt duidelijk da ge der zij om er et kot af te breke Big up ! ! !
|
|
|
Post by bramsun on Sept 13, 2005 12:51:33 GMT 1
greetings antwerp massive , je kan altijd met de bus naar het kanaal reizen, kga eens kijken voor de uren en het busnummer... kdenk dat het maar 1 euro is voor de bus... echt niet veel é, dus zeker afkomen big up the west-side, massive sound , fivestarr ....
|
|
|
Post by messenjah on Sept 14, 2005 12:17:14 GMT 1
En wa betalen we voor binnen te komen?
|
|
|
Post by rotkop on Sept 14, 2005 13:11:49 GMT 1
...dju en k vrees da'k ni mee kan gaan
|
|
|
Post by vanaske on Sept 14, 2005 17:01:57 GMT 1
tis 8euro ingang!als je een beetje op de hoogte bent van kostprijzen enz.denk ik is da ne gans te doene prijs is!!!!!!!!an alle massive!hopelijk tot zat!!!!mak mo dat bust volume ip 1000!!!!!!!blaze it up!pow pow pow
|
|