|
Post by Luca san on Jul 21, 2005 15:14:32 GMT 1
gistere was krééézi, organizers zoveel volk, izzy must have been very happy. kan der vanavond ni bij zijn, mr de zaterdag in de rainbow worret toch ook feest dacht ik zo . aan iel de dönermassive en rotkopcrew smakelijk ete en kzien ulle op de reggaematical vibes one love
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 21, 2005 16:04:02 GMT 1
Miljaar... dienen BBQ is binnen 5 min al... ben net wakker... eerst toch nog effe ontbijte... dan BBQ en dan terug feest ;-)
|
|
|
Post by Visionz on Jul 21, 2005 16:32:41 GMT 1
Binnen 5 minuten al ofwa?? Hm, ik zal wa later zijn dan denk ik ;D (lees: tegen 22u ben ik daar wel)
|
|
|
Post by J on Jul 21, 2005 17:10:02 GMT 1
wicked party gisteren den izzy zal heel content geweest zijn!!!! alle dj!s big up yourself en al de rest...merci voor het laweit!!!!
antwerp crew, yu large!!!
|
|
|
Post by Dr B on Jul 22, 2005 7:54:16 GMT 1
Inderdaad een wicked Izzy-tweedaagse. Woensdag feesje met veel DJ's, veel volk, veel zat volk (pottendaaremcrew all over the place) en 1 exhibitionist.
Donderdag nice bbq met opnieuw veel volk en opnieuw een wicked selectie van de DJ's.
Dit moeten we nog eens doen!
Volgende week woensdag in Izzy Maze: lady DJ night! met Lady Sanja, Suyapa en 2 zussen waarvan ik de naam niet ken (ze hebben woensdag op het einde nog even gedraaid). Maar eerst nog FWC in Rainbow zaterdag.
|
|
K Ater tot de tweede
Guest
|
Post by K Ater tot de tweede on Jul 22, 2005 11:26:24 GMT 1
Manhosa draait ook. Ze heeft toen aan 't Noorderkasteel ook gedraaid. Vandaag is er trouwens een optreden (Funk) in den Izzy, tot 11 en dan moet Manhosa draaien.
Bles§
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Jul 22, 2005 15:24:32 GMT 1
2 Sista's + Manhosa => Lione§ REbELAtiOn (new soundsystem) Tonight at Izzi: Starting with funk => Ending with Reggae.
|
|