|
Post by Mikey G on Jul 14, 2005 15:30:53 GMT 1
Kga zaterdag voor Anthony B, Barrington en ward21 En als ik kan ga ik ook wellis piepen naar de andere podia... kwil die Gariel Rios wellis bezig zien... en mss Rahzel, Heltah Skeltah ga ik ook wel zeker checke...
En als ik zondag nog zin heb blijf ik zeker voor Desmond Dekker, Israel vibration en babylon circus...
Weet iemand wat de jamaica allstars zijn?
soit, kvertrek zaterdag vanuit antwerpen rond de middag denkik en ik heb nog plek in de auto...
bless
|
|
|
Post by Luca san on Jul 14, 2005 19:50:01 GMT 1
moet zeker saian supa crew checke, als ik ga is het vooral voor hun, en rahzel. anthony b barrington levy en ward 21 wilk gerust nog is zien, en dan was er nog jaguar, jamaican alstars , mudrock dj , martin luther die serial chiller ? en cleo s family ofzoiet in die aard da ik ni ken maar precies wel eens wil zien. dus misschien tot daar, als ik u zie greetings .
|
|
|
Post by info doner doc on Jul 15, 2005 0:01:12 GMT 1
doner G, check deze link, www.jamallstars.com/zéker het checken waard, maar dan zonder justin hinds.RIP
|
|
|
Post by King David on Jul 16, 2005 1:07:35 GMT 1
PERSBERICHT - DOUR FESTIVAL SCHEERT HOGE TOPPEN 15.07.2005
? Sinds vrijdagmiddag is Dour Festival zo goed als uitverkocht. Op donderdagavond tekende al 28 000 festivalgangers present en stilaan wordt de maximumcapaciteit van 35 000 mensen bereikt. Alle combitickets voor 4 dagen zijn uitverkocht en de camping is nog enkel toegankelijk voor houder van een combiticket. Voor zondag blijven er nog maar een beperkt aantal dagtickets over.
De festivalorganisatie vraagt aan de pers om deze informatie te verspreiden om te verhinderen dat mensen voor niets naar het festival komen afgezakt en geen ticket meer kunnen kopen.
“De cijfers van woensdagavond lieten al vermoeden dat we records gingen breken”, vertelt organisator Carlo Di Antonio. “Aan de vooravond van het eigenlijke festival legden we al 7 000 mensen te slapen op de camping. De toeloop was zo groot dat we vrijdagochtend gedwongen waren een aantal tenten te verplaatsen zodat de hulpdiensten overal konden passeren. Jaar na jaar trekken we meer bezoekers met onze gesmaakte formule: een alternatief festival zonder headliners en met ruimte voor ontdekkingen.”
Opmerkelijk op het festival dit jaar is het NGO-dorp, waar een twintigtal verenigingen zich voorstellen aan het publiek onder het thema “Een andere wereld is mogelijk.” Zo hebben de mensen van de Wereldvrouwenmars, die werken rond vrouwenrechten, vrijheid en solidariteit, een parcours uitgestippeld langs de vrouwelijke artiesten op het festival. Fost+ zorgt voor ophaling en sortering van het afval. Met de hulp van 200 vrijwilligers hadden ze vrijdag al meer dan 3 ton afval opgehaald, evenveel als vorig jaar op de 4 dagen samen.
Dour Festival loopt nog tot zondag 17 juli. Live verslaggeving gebeurt via live.dourfestival.be.
Het team van Dour Festival
|
|
|
Post by Luca san on Jul 17, 2005 19:04:07 GMT 1
ni te doen ni te doen, kheb mij weer bangelijk geamuseerd. saïan supa crew was schitterend buite dat er net iets te veel volk binne stond waardoor iedereen op elkaars voete stapte zeker me le cinq a gauche et trois a droit . rahzel vond ik iel koel, af en toe stopte'm ff om te zegge da de soundboy ontslage moest worde voor de feedback datem steeds gaf en dan ging em vant podium en trug op etc. ward 21 vond ik op summerjam veel beter, mr kheb wel eve hard gefeest. barrington levy ging ni door wak wel jammer vond. kheb ook nog in de dancehall dj spinna en atrak /lefto gezien die ik best goe vond. voor de rest wast iel plezant. (mor ni gelijk op summerjam )
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 19, 2005 12:19:25 GMT 1
Barrington Levy is dus ni gekomen naar Dour?
khad anders alleen voor hem toch nog naar Dour gegaan... ward 21 vond ik op SummerJam al slecht, dus wa moet da daar dan geweest zijn? SuperDönerPottoevibes ofwa? ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 19, 2005 12:20:38 GMT 1
... Hoe was Anthony B trouwens op Dour? wss
|
|
sigi
2 star soldier
|
Post by sigi on Jul 19, 2005 12:57:04 GMT 1
Ik vond Anthony B wel goed op Dour. Het was identiek dezelfde show als in Italië op Sunsplash, maar de show steekt gewoon goed in mekaar. Vooral het gedeelte waar zijn backing vocalists elk een solo-moment inlassen met versies van "My boy lollypop" en "Someone loves you honey" is uiterst entertaining. Frankie Paul vond ik ook wel best te pruimen. Yellowman was slecht, maar ik heb hem ook nog nooit echt goed weten zijn. Ward 21 vond ik eigenlijk wel OK. Het is mijn ding niet maar in vergelijking met hun optreden op Geel vond ik dit toch beter. Iets meer peace & love en iets minder agressie.
|
|
|
Post by King David on Jul 19, 2005 14:49:35 GMT 1
Suku was precies nog nie uitgefeest een paar dagen later in wuppertal
|
|
|
Post by mr vito on Jul 19, 2005 19:23:01 GMT 1
big it up anthony b Ward 21 desmond dekker en israel vibration die 2 dage waren zalig
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 20, 2005 7:05:16 GMT 1
Dieje Suku is precies echt wel de 'Pottendaaremalaarem'-bwoy in heel de Ragga scene... Waarschijnlijk hadden dieje zijn maten in Jamaica, just het alarm ingeschakeld en kon Suku ni anders... voor Suku's pottoevibes wel spijtig dat dat het concert ook wa verbrodde...
|
|
|
Post by king johnny on Jul 20, 2005 7:43:54 GMT 1
Dieje Suku is precies echt wel de 'Pottendaaremalaarem'-bwoy in heel de Ragga scene... de suku is geslaagd om zich bij de dönerclub aan te sluiten pottendarmalarm gaat internationaal
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jul 20, 2005 8:44:41 GMT 1
idd : we zouden hem alleen nog officieel moeten verwelkomen met een ... (ra ra ra)?!!! ;D
|
|
|
Post by king johnny on Jul 20, 2005 8:56:28 GMT 1
met een frikandel?
|
|
|
Post by Mikey G on Jul 20, 2005 9:00:26 GMT 1
Anthony B was super. Ward21 idd minder als op summerjam, maar da kwam gewoon omdat ze op Dour niet zat waren denkik. Ward21 was op Donerjam wel pakke beter als op Geel vorig jaar. Jong Jong dienen Desmond Dekker is ni normaal. Volledig in eighties outfit (en het was ook zijnen verjaardag)... echt grappig..; lederen broekske met nen overdreven goudblinkenden riem a la bokskampioenschappen en een Elvis-achtig hemd (in rood en wit héhé).... En iedereen moest meezingen met alles... terwijl de meeste mensen maar twee nummers kende héhé... twas komisch. Theeft efkes geduurd maar na nen tijd stond iedereen toch mee op zen jamai-ska te springe.... Babylon circus is wel beestig (wel int frans ma kom)... en heltah skeltah hebben het ook toch nog altijd in zich om een zaal naar hun hand te zetten...
Allez vanavond parti inna izzi zekers?
Mikey G
|
|