|
Post by westfest on Aug 15, 2005 6:36:05 GMT 1
hey we breken het kot af ge moest dat nu ok nie zo letterlijk uitgevoerd hebben é.er waren toch enkele podiumstukken die niet meer waren gelijk dat ze moesten zijn.'t was de max. big up civalizee ,supersonic,herbalize-it,boom-a-ranks,everybody that played,everybody who was there ook de live acts waren goed(45"style).
|
|
|
Post by yuh mama on Aug 15, 2005 15:30:58 GMT 1
Yes brethren and sistren... Nice vibes inna westhoek (den bestn oek) het is de wie? de pedro! de wie? de pedro! clash styleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
|
|
|
Post by westifreak on Aug 16, 2005 17:22:28 GMT 1
:-*nice concept!indeed.maar mama ik denk da de credits hiervoor naar gans de organisatie gaan!!!!!thabazzco,big up manifest,liberty,12crew,red alert,samurai,skankin',...alleen vind ik het jammer dat er een groot deel van de west-side partyanimals afwezig was.mn.brugge,kotrijk,de kust,...nu was het vooral de westhoek.en dt was echt ok!!!maw.om het helemaal west!!!!ival!!te maken denk ik,kan je misshien toch beter(bij volgende edities)wat big sounds vragen van bovenvernoemde streken.tis maar een vraag!anders ben ik al benieuwd?naar volgende jaar.goeie sounds,live'sen natuurlijk dancehallqueen!big up red alert! westival:fire is blazin'
|
|
|
Post by acab on Aug 16, 2005 19:29:31 GMT 1
Alcohol en drugs rond reggaefuif
POPERINGE/PROVEN/WATOU - De politie Arro Ieper hield in de nacht van zaterdag op zondag uitgebreide controles op snelheid, alcohol en drugs in het verkeer. De actie spitste zich toe op de N8 in Zonnebeke, de ring rond Poperinge en de omgeving van een reggaefuif in Proven en Watou.
Op de N8 in Zonnebeke reden 10 op 42 gecontroleerde bestuurders te snel. Negen begingen een lichte overtreding, één een overtreding van de eerste graad. In Poperinge, maar vooral in de buurt van een reggaefuif, op de Provenseweg in Proven en Watou, werden zeven positieve ademtesten afgenomen, waarvan drie de alarmfase bereikten. Bovendien bleken drie chauffeurs onder invloed van cannabisproducten te rijden. Van alle drie de drugsgebruikers trok het parket van Ieper meteen het rijbewijs in. (YNG)
|
|
|
Post by snipaman on Aug 16, 2005 19:43:34 GMT 1
Amai,
we hebben blijkbaar serieuze chance gehad. K'had zeker nr° 4 van de "drugsgebruikers" geworden.
Jah is standing by our side.
Bless
|
|