|
Post by nesta on Apr 12, 2008 13:21:17 GMT 1
da heb ik te woensdag gekocht .... ik had beter 40 euro weed gekocht tis nix verandert tegen over gt behalve wa graphics en online modus wa ni wilt werken omdat die update ni wil downloaden .... dus gamers keep your hands of prologue ge kunt die topic beter " Game Corner" noemen ofzo
|
|
|
Post by nesta on Apr 12, 2008 13:25:35 GMT 1
Trouwens pro evelution soccer fans onder olle? Nesta, Vito? Altijd te vinde voor een goei matchke voetbal. Bless nope ..... nog nie ;D
|
|
|
Post by mr vito on Apr 16, 2008 13:44:51 GMT 1
da heb ik te woensdag gekocht .... ik had beter 40 euro weed gekocht tis nix verandert tegen over gt behalve wa graphics en online modus wa ni wilt werken omdat die update ni wil downloaden .... dus gamers keep your hands of prologue ge kunt die topic beter " Game Corner" noemen ofzo echte race liefhebbers zullen dit niet tegenhouden als je GT5 vergelijkt met need 4 speed is GT5 EEN prachtspel
|
|
|
Post by Friendly on Apr 17, 2008 0:40:42 GMT 1
da heb ik te woensdag gekocht .... ik had beter 40 euro weed gekocht tis nix verandert tegen over gt behalve wa graphics en online modus wa ni wilt werken omdat die update ni wil downloaden .... dus gamers keep your hands of prologue bij mij marcheert die update zonder problemen en imho is en blijft GT the most real life race game dat er is
|
|
|
Post by mr vito on Apr 23, 2008 9:09:39 GMT 1
back on topic damn juist de trailer gezien van gta4 LOOKS WICKED ANYWAAAAY
|
|
|
Post by houstony3k on Apr 23, 2008 13:17:49 GMT 1
One of the radiostations is Massive B Massive B Soundsystem 96.9 (dance hall)
|
|
|
Post by FarHigh on Apr 23, 2008 19:15:00 GMT 1
Nog een paar dage te gaan & dan.... FEEST!! Game mania is maandagnacht blijkbaar open voor de mensen die de game besteld hebben. Bless
|
|
|
Post by nesta on Apr 30, 2008 16:32:59 GMT 1
Oh Man dat is gewoon tegek gisteren al een ganze dag plat gelegen van't lachen bangelijke oneliners bangelijke radio stations Tuff Gong Massive B der eerste auto die ik hotwirede was met tuff gong (precies of ze wisten wie ik was) wel effe wennen met sturen 10/10
|
|
|
Post by skandalamophana on May 6, 2008 15:55:46 GMT 1
word! en de tunes op massive b radio zijn allemaal dubplates ook de jamaicanen zijn schitterend in de game!
|
|
|
Post by GreenLeafyLady on May 6, 2008 16:36:21 GMT 1
keb al n paar goord da da onbegrijpbaar is ^^ kzal der toch is nar moete gaan zien/luistere
|
|