|
Post by Benji!! on Apr 2, 2008 7:27:19 GMT 1
Laat josé en jerry en dien hoop maar komen op sound....ikke daar dan!! lighters up! wiehoew!
|
|
|
Post by Visionz on Apr 2, 2008 14:35:02 GMT 1
Stephen & Damian Marley staan zowel op Summerjam als op Ja'Sound, dat wil zeggen dat tussen die twee datums nog 4 weken zijn tijdens de welke ze vermoedelijk wel in Europa zullen blijven rondtouren... Ik kruis mijn vingers al in ieder geval!
|
|
|
Post by Youthman on Apr 2, 2008 14:55:52 GMT 1
Ik kruis mijn vingers al in ieder geval! da ze in die 4 weken een privee concert in mijen hof komen spelen...
|
|
|
Post by nesta on Apr 28, 2008 13:51:35 GMT 1
Johnny Osbourne Lady Saw Barrington Levy Bounty Killer (maar die mogen ze als special guest op affiche zetten,want anders wordt die weer geboycot) BUSY SIGNAL Marlon Asher
Sounds... Gramignia,Sentinel,Civalizee (liefst clash) ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 28, 2008 15:09:50 GMT 1
artists: barrington levy, freddy mc gregor, pupa briggy, tanya stephens, taurus riley, bounty (al was het maar om dwars te liggen), ........ zovele
sounds op vrijdag: of een clashke of SAXON met pupa levy, tippa, rusty, sandy
sounds op zaterdag: Beljam sounds showcase: en es ni de gewoonlijke (no dis..., ma suprise us)
|
|
|
Post by sensi on Apr 29, 2008 13:47:17 GMT 1
reggae: puppa albo / warrior king & gyptian (altijd vet) / terry linen (bezig aan comeback, check him out!!!) / bescenta (of course!!!!) dancehall: bounty (mag ieder jaar terugkomen & zin maten meebrengen...) / mavado / busy / serani & bugle / munga (en deva cat lol) / cobra / shabba.... soit, liefst niet te vele dak al ne keer gezien heb.... sounds (min favorites): tony matterhorn & johnny killa / bass odessey / trooper / mighty crown / massive b (mjir moet da ni zin ) beljam showcase cava, ma lik da jonee zei: der zin meer dan 10-12 sounds in belgie....... soit, we zullen we zien... respect!!! PS: verzekerst nog 'teen en 'tander vergeten......
|
|
|
Post by Fireman on Apr 29, 2008 17:54:23 GMT 1
Ik heb hier al eens mijn lijstje gepost ergens.. Nog een aanvulling: MISTY IN ROOTS
|
|
|
Post by Visionz on Apr 29, 2008 18:26:07 GMT 1
Ik heb hier al eens mijn lijstje gepost ergens.. Nog een aanvulling: MISTY IN ROOTSZelfs als dat den enige groep zou zijn die komt, ben ik daar! ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Apr 30, 2008 13:24:54 GMT 1
ik wil ook een klein aanpassingske doen voor de sounds de vrijdag dus: een clashke of SAXON SOUND met de FAMOUS FIVE (Pupa Levy, Cornell, Rusty, Sandy and Tippa) of GEMINI HIFI met de bilbao posse (Peter Metro, Squidley Rankin, Burru Banton en Jhonny Ringo) of nog beter een clashke met saxon en gemini (ne mens kan toch es drome he)
|
|
|
Post by Fireman on May 6, 2008 8:33:53 GMT 1
BoB Andy!!!Hoe kon ik die vergeten. Een aantal jaar geleden stond die eens op de affiche dacht ik, maar die show werd toen gecancelled wegens ziekte. Heb ik altijd spijtig gevonden! Dus reggae Geel promotors, come again!!!!
|
|