|
Post by challit on Feb 22, 2008 18:48:19 GMT 1
burning spear John Holt Ken boothe Lee Perry Johnny Osbourne Bunny Wailer
en black scorpio wil ik is zien.
|
|
|
Post by J on Feb 22, 2008 18:58:42 GMT 1
beres glen washington ken boothe serani busy signal alborosie pressure tarrus riley enz... graag nen beljam showcase op zaterdag en miss ne grote europese sound om zeker te zijn da ze der gaan staan sentinel, sonic en van intl sounds denk ik da LP me puma én nen mc op geel wel zou moeten macheren
|
|
|
Post by snipaman on Feb 22, 2008 20:34:25 GMT 1
In juni gaat er in Frankrijk blijkbaar nen tour (oa parijs en toulouse staan al vast denk ik) door met (en houd u vast) niemand minder dan: queen ifrica, tarrus riley, luciano, beres hammond & jah cure! Zou een schoon programma voor geel kunnen zijn denk ik dan ;D Ik hoop in ieder geval dat den tour niet beperkt blijft tot frankrijk en dat er binnenkort ook datums voor nederland en hopelijk ook België bekend gemaakt worden. Die namen staan ook al op Summerjam en Rototom dus zou graag toch wa andere namen zien voor Geel want zoals ze zeggen "verandering van spijs doet eten"
|
|
|
Post by Jess on Feb 24, 2008 1:46:02 GMT 1
sean kingston op zaterdag en bobohill sound op vrijdag en sneeuw op de wei ... wadenkte ? KABOOM
|
|
|
Post by Fireman on Feb 24, 2008 15:00:14 GMT 1
Prince Buster Johnny Osbourne Beres in combi met Buju ;D Ninjaman Baby Cham Third World/Steel Pulse/Aswad (1 van deze 3 is al goed) Bitty Zigi Alborosie Pressure Omar Perry
|
|
|
Post by Kinja on Feb 24, 2008 19:11:09 GMT 1
Hoe kon ik het vergeten in mijne lijst...
|
|
|
Post by snipaman on Feb 24, 2008 21:17:20 GMT 1
sean kingston op zaterdag en bobohill sound op vrijdag en sneeuw op de wei ... wadenkte ? KABOOM Ne volmaakte Reggae Geel op een wei vol gabbers en jumpers na
|
|
|
Post by MPTI on Feb 24, 2008 23:14:39 GMT 1
PINCHERS!!!!!!!!!!!!!!!! vermits ik hem nu gemist heb grrr!!!! BITTY MCLEAN nu is wel dan! CHARLIE CHAPLIN 1 of me favorite dj's BERES HAMMOND 1 of the best live acts i've ever seen dus nog is op geel dan FLOURGON MERCILESS SHABBA een boemekeuh!!!!! SHAGGY nog altijd niet gezien JIMMY CLIFF ik vond hem schitterend vorig jaar op sundance, dus ... JR GONG JAH CURE O.N.E.S.T.Y. FT DUB TOWN BAND CHAM BUSY SIGNAL VYBZ BUNNY GENERAL JOHN HOLT .....
en van internationale sounds
superfresh iriecrew black scorpio pot of gold ninjaman vs beenie man
en van nationale sounds die ik nog niet op geel gezien heb of maar een stukske!!!!!!!!!!!!
heartbeat jugglin' disotheque zion lions mystic breeze het geluidsysteem bomba soundselectaz ivory (want die hebben enkel zeer vroeg gespeeld) boom a ranks beatstreet north venice nsg ...
|
|
|
Post by Lidj I on Feb 25, 2008 11:24:07 GMT 1
-Lutan Fyah -Jah Mason -Groundation -SOJA -Pressure -Tiken Jah Fakoly -Max Romeo -Buju -Midnite -Ras Shiloh
DUB SOUNDS: -King Earthquake -Jah Shaka -Cultural Warriors met Afrikan Simba en Murry Man
En natuurlijk Mikey Dread moest ie weer helemaal in orde zijn
|
|
|
Post by Junior on Feb 25, 2008 11:58:33 GMT 1
Main stageold school: Johnny osbourne The heptones (zaaaalig optreden int Depot) Groundation (zalige baskes om smiddags na een zware vrijdagavond de wei mee op te komen) Don Carlos (ik had gdvdomme bronchitis nu) Ninjaman (mamamamamamama mad ninja) shaggy new school: pressure tarrus riley busy signal Dancehall tentde vrijdag LP of POW POW: sowieso feest gegarandeerd de zaterdag Belgium Showcase
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Feb 25, 2008 13:13:28 GMT 1
en van nationale sounds die ik nog niet op geel gezien heb of maar een stukske!!!!!!!!!!!! heartbeat jugglin' disotheque zion lions mystic breeze het geluidsysteembomba soundselectaz ivory (want die hebben enkel zeer vroeg gespeeld) boom a ranks beatstreet north venice nsg ... big up, kwil wel tzelfde zien ;D ;D
|
|
|
Post by Jess on Feb 25, 2008 14:36:03 GMT 1
sean kingston op zaterdag en bobohill sound op vrijdag en sneeuw op de wei ... wadenkte ? KABOOM als da te duur is en er is dan toch goei weer (pfffffff) wil ik ... als ik mocht kiezen wat haalbaar is , Vrijdag : ---------- Ziggi + band Sentinel of One love hi pawa Zaterdag : ------------- Uman (dank u ) Alborosie ( dank u ) Da dean frazer pakket met luci , beres , jah cure .... Busy Signal Damian ft Stephen Marley (sparen reggae geel sparen ) Van de ouw patjes mogen ze altijd sturen een van deze : Don Carlos (nog is ma dan zonder ne funkmetal groep) John Holt , Ken Boothe , Cornell Campell , Barrinton levy ............
|
|
|
Post by oneness on Feb 26, 2008 14:16:31 GMT 1
18" corner: hytal bosrah jah voice word sound and power king earthquake mighty tabot Wildfiyah Aba Shanti
het zou mooi zijn!!
|
|
|
Post by Lidj I on Feb 26, 2008 17:52:40 GMT 1
kheb ze gezien op dour en kvond eigenlijk nie zo spectaculair, aba shanti I daarentegen zouk wel nog es wiln zien, twee of drie jaar geleden op irie vibes, was heerlijk!
|
|
|
Post by oneness on Feb 26, 2008 18:16:00 GMT 1
kheb ze gezien op dour en kvond eigenlijk nie zo spectaculair, aba shanti I daarentegen zouk wel nog es wiln zien, twee of drie jaar geleden op irie vibes, was heerlijk! oh? Op dour was ik er zelf niet, maar in Londen hebben die mannen mij zeker niet teleur gesteld. integendeel... was toen wel op hun eigen sound en dat doet heeel veel
|
|