|
Post by Chica Isa on Feb 21, 2008 17:21:13 GMT 1
Ahum:
* Sizzla * Capleton * Assassin * Shabba * Morgan Heritage * Beres Hammond (met zijn hemelse Angel Eyes) * Johnny Osbourne * Shaggy
Maar wie ik dit jaar ècht wil zien, is:
JAH MALI
|
|
|
Post by Visionz on Feb 21, 2008 18:28:13 GMT 1
Stond er 2 jaar geleden nochtans ook ;D
|
|
|
Post by Kya on Feb 21, 2008 19:08:44 GMT 1
- Blend us Everton Blender! - Luciano wil ook heeeeeeeeel graag is live zien! - Beres Hammond - Louie Culture - Tarrus Riley - Soja - Ras Shiloh - en dan Ginjah ook nog graag en dat alles met een beetje zon
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 21, 2008 20:16:26 GMT 1
Stond er 2 jaar geleden nochtans ook ;D Jamaja, toen kon ik nog niet alles meekwelen ;D En daarbij, ik stond niet dichtbij genoeg
|
|
|
Post by El_foent on Feb 21, 2008 20:19:24 GMT 1
Sugar Minott Minott Sucré
|
|
|
Post by oneness on Feb 21, 2008 22:09:23 GMT 1
twinkle brothers
|
|
|
Post by Sifakah on Feb 21, 2008 23:07:13 GMT 1
Stond er 2 jaar geleden nochtans ook ;D Jamaja, toen kon ik nog niet alles meekwelen ;D En daarbij, ik stond niet dichtbij genoeg hij is toen nog in't publiek gewandeld om mij goeiendag te komen zeggen
|
|
|
Post by Visionz on Feb 21, 2008 23:56:04 GMT 1
+ Misty In Roots
|
|
|
Post by sergio on Feb 22, 2008 9:15:33 GMT 1
Louie Culture & Taurus Riley & Glen Washington
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Feb 22, 2008 9:41:31 GMT 1
Jamaja, toen kon ik nog niet alles meekwelen ;D En daarbij, ik stond niet dichtbij genoeg hij is toen nog in't publiek gewandeld om mij goeiendag te komen zeggen Idd ik denk ni dat er ene artiest zo lang in't publiek heeft gestaan als Jah Mali, volgens mij is daar zelfs nog ergens een filmke van te vinden op youtube
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 22, 2008 10:46:04 GMT 1
hij is toen nog in't publiek gewandeld om mij goeiendag te komen zeggen Idd ik denk ni dat er ene artiest zo lang in't publiek heeft gestaan als Jah Mali, volgens mij is daar zelfs nog ergens een filmke van te vinden op youtube Ik ga wenen, denk ik! ;D Ofwel heb ik toen zo fameus genoten dat ik er nog steeds niet tegoei van ben, dat ik 't gewoon niet meer weet ;D ofwel heb ik 't gewoon letterlijk gemist.. Filmpjes van dat moment vond ik niet direct op youtube.. maar conclusie is: hij mag nog es komen! ;D
|
|
|
Post by Friendly on Feb 22, 2008 11:52:19 GMT 1
shabba en j. osbourne soundsystem stylee
|
|
|
Post by snipaman on Feb 22, 2008 14:47:31 GMT 1
Zolang dat de line up beter is dan vorig jaar (meer nieuwe artiesten dan vorig jaar en bitty!!!!) en een weekend goei weer, ben ik eigenlijk al content.
|
|
|
Post by General on Feb 22, 2008 15:10:29 GMT 1
Zolang dat de line up beter is dan vorig jaar (meer nieuwe artiesten dan vorig jaar en bitty!!!!) en een weekend goei weer, ben ik eigenlijk al content. True
|
|
|
Post by Visionz on Feb 22, 2008 18:11:38 GMT 1
In juni gaat er in Frankrijk blijkbaar nen tour (oa parijs en toulouse staan al vast denk ik) door met (en houd u vast) niemand minder dan: queen ifrica, tarrus riley, luciano, beres hammond & jah cure! Zou een schoon programma voor geel kunnen zijn denk ik dan ;D Ik hoop in ieder geval dat den tour niet beperkt blijft tot frankrijk en dat er binnenkort ook datums voor nederland en hopelijk ook België bekend gemaakt worden.
|
|