|
Post by admin on May 27, 2005 8:19:21 GMT 1
audio benelux cup clash "civalizee vs herbalize it" this week ready... stay tuned for more info
|
|
|
Post by admin on May 29, 2005 20:15:51 GMT 1
|
|
|
Post by Zenopauze on May 29, 2005 20:20:29 GMT 1
nuts, zo ne spijt dak ni em kunne kome.. vet clashke.. bless.. Zeno
|
|
|
Post by General Jonee on May 29, 2005 20:20:41 GMT 1
[glow=red,2,300]UP[/glow]
|
|
|
Post by Visionz on May 29, 2005 20:25:51 GMT 1
Ik krijg hier precies alleen dienen audio van den dub fi dub geopend. Is da bij iedereen zo? of zit ik alleen met een probleem ;D
|
|
|
Post by radikal B on May 29, 2005 20:32:56 GMT 1
probeer eens rechtermuisknop --> opslaan als --> beluisteren
|
|
|
Post by Visionz on May 29, 2005 20:43:07 GMT 1
probeer eens rechtermuisknop --> opslaan als --> beluisteren ça marche! Merci
|
|
|
Post by battykiller on May 29, 2005 20:49:39 GMT 1
thanx
|
|
|
Post by Visionz on May 30, 2005 12:20:05 GMT 1
Wat ik mij trouwens wel afvraag: Hoe komt ge aan zoveel dubplates? En dan nog zoveel die rechtstreeks gericht zijn tegen de andere sound (en die ge dus bijgevolg maar één keer kunt gebruiken).
Als ik zo de gemiddelde prijs hoor die ze daarvoor durven vragen is zo ne clash toch een ongelooflijk dure grap?
Enlighten me !
|
|
|
Post by Bicky on May 30, 2005 17:26:12 GMT 1
Zou het mogelijk zijn om Part II tussen The muscles from Brussels Uphill sound en Winnieman sound hier ook ergenst te posten?! Bless
|
|
|
Post by Bmas on May 30, 2005 23:07:10 GMT 1
Wat ik mij trouwens wel afvraag: Hoe komt ge aan zoveel dubplates? En dan nog zoveel die rechtstreeks gericht zijn tegen de andere sound (en die ge dus bijgevolg maar één keer kunt gebruiken). Als ik zo de gemiddelde prijs hoor die ze daarvoor durven vragen is zo ne clash toch een ongelooflijk dure grap? Enlighten me ! Da is idd een dure grap. Veel draaien en alles terug investeren is the key. Zou het mogelijk zijn om Part II tussen The muscles from Brussels Uphill sound en Winnieman sound hier ook ergenst te posten?! Bless Ja maar er was ook iets misgegaan met de audio van uphill winnieman. Ik heb daar geen goeie audio van. Misschien dat de uphill crew ondertussen een goeie audio heeft kunnen filteren? Flea market is er om audio etc te posten so go ahead...
|
|
les hollande est sonnette
Guest
|
Post by les hollande est sonnette on May 31, 2005 16:29:54 GMT 1
vette clash vooral part5 min. 12 tot 20 ... super nice
|
|
|
Post by insider on Jun 1, 2005 21:24:37 GMT 1
Wat ik mij trouwens wel afvraag: Hoe komt ge aan zoveel dubplates? En dan nog zoveel die rechtstreeks gericht zijn tegen de andere sound (en die ge dus bijgevolg maar één keer kunt gebruiken). Als ik zo de gemiddelde prijs hoor die ze daarvoor durven vragen is zo ne clash toch een ongelooflijk dure grap? Enlighten me ! Voor een clash krijgen de sounds wel dubbel en dik betaald.
|
|
|
Post by Skwizzz on Jun 4, 2005 16:45:57 GMT 1
Door wie worden ze dan zoveel betaald??? Ge gaat mij toch ni zeggen dat FWC aan alle 6 sounds een dikke pree geeft...
En het is al is ter sprake gekomen ma kweet het eigelijk ni meer zo goe; Wat doet de grote kale man met leren jas, beter gekend als fanta ofzo, weer bij civalizee?
|
|
|
Post by Squeeze on Jun 4, 2005 17:38:50 GMT 1
Wie anders dan de organisator zou de sounds betalen?
Phanta is één van de selectors van Civalizee.
En wie is Skwizzz die alles zo graag wil weten?
|
|