|
Post by Sultan on Oct 20, 2005 11:26:05 GMT 1
tony en denjah .........jullie maken jullie zelf wel heel belachelijk nu he.....er vraagt een dame om een tune die ze waarschijnlijk nooit meer zal gebruiken en dan blaffen jullie dr af omdat ze een gedownloade tune vraagt.....hoe gek zijn jullie of wille jullie nu bewijzen dat jullie soundbwoys zijn snipaman....vond dat AK47 zich aardig netjes had gedragen en als je dat niet eens mag zeggen op een forum anyway grow up ppl,this aint kindergarten!!!!! back to topic Hoop dat je er wa van bakt tijden de dancehallqueen contest!!!!
|
|
|
Post by snipaman on Oct 20, 2005 12:23:33 GMT 1
SultanMensen losers noemen, vind ik niet echt aardig netjes. Of zoals Q tegen tony bezig is, is ook niet aardig netjes. We spelen kort op de bal om zulke zaken niet uit de hand te laten lopen zoals op sommige andere forums het geval is/was. Het is inderdaad geen kindergarten, maar als de forumgangers zich wel zo gedragen, dan moet de "kleutermeester" ingrijpen. Men mag dus nog altijd zijn mening vrij verkondingen maar wel op een volwassen/respectvolle manier. Bless
|
|
|
Post by De Paus on Oct 20, 2005 12:50:16 GMT 1
Ik vind de mensen die in elke MP3 topic de downloadinquisitie komen spelen anders ook geen bijdrage voor dit forum. Die topic hebben we wel gehad ondertussen. Trouwens ... Tony is begonnen!
|
|
|
Post by Crewza on Oct 20, 2005 12:53:44 GMT 1
Het moet inderdaad niet escaleren.
Een forum is een moeilijk medium: sarcasme, ironie, (zelf)spot en humor worden niet door iedereen hetzelfde begrepen (zelfs als je leestekens en smileys gebruikt), dus let hier mee op. Aan de andere kant moet je je ook niet te snel aangevallen voelen, want meestal is het niet zo erg bedoeld als jij het leest en interpreteert.
One blood, one love, one forum ;D Bless !!
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Oct 20, 2005 14:58:16 GMT 1
Sultan,
Ik denk echt dat mijn post verkeerd begrepen is. Ik heb niemand "af willen blaffen", ik nam het op voor tony en gaf aan dat ik ook wel benieuwd was waar die tune dan voor nodig was.
Call me stupid, maar ik had de link met de Dancehall Queen contest niet gelegd.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze geen plaat of cd koopt als ze alleen een keer op dat nummer gaat dansen, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn vraag stelde natuurlijk..
Anyway, ik hoef aan niemand te bewijzen dat ik een soundboy ben.. Ik reageerde gewoon op een post in een forum.. Zoals ik al eerder zei: no need fi get vex!
(bovendien download ik ook weleens een tune en ben ik de laatste die moraalridder wil spelen en de hele DL discussie op wil starten)
Ik hoopp dat ik nu wat beter begrepen wordt..
Bless...
|
|
burning who yah man romeo
Guest
|
Post by burning who yah man romeo on Oct 20, 2005 15:09:39 GMT 1
sultan u dunno haha nuff a dem fi go fold up unda ras fire wheelbed !!! and get a free ride ..ik download me helemaal dwaas iemand moeitte mee ? denk dat iedere soundman wel af en toe free earcandy kan pakke en dat ook zeker toe ,maar gebruik het niet om te draaien en 45 nuttn can beat that
|
|
|
Post by Tony on Oct 20, 2005 16:14:14 GMT 1
Yow people ..
mij was in eerste instantie ook niet duidelijk dat het om die dancecontest ging.. het was feitelijk alleen maar ff een "teasertje" die ,by the way, voor Queen was en NIET voor A.K 47! maar die kon het nie laten om te gaan "bakkese" ... en het was al he-le-maal nie de bedoeling er een soort soap van te maken .
No need to proove that i am a soundboy coz i am not ..i am a soundcreator musicaly operator i man BUILD a groove .....i provide ..so soundboys can mek they're move !
later
Tony
|
|
|
Post by Pohkoe on Oct 20, 2005 17:30:03 GMT 1
Seeen so true. Een soundsystem of DJ kan en mag gewoon niet met gedwnlde tunes (mp3 or wha eva) gaan draaien. Belachelijk nie normaal...ik hoor het wel es vaker .... Unrespectable to the max aaaight.
|
|
|
Post by Tony on Oct 20, 2005 20:23:16 GMT 1
and b.t.w don't fuck arround with yuh : nuff a dem fi go fold up unda ras fire wheelbed ( lolllll ) cjaa im back unno !!! an im madder than before !!
laterder
Tony
|
|
|
Post by gewoon on Oct 24, 2005 9:38:43 GMT 1
als een dj zoveel vinyl koopt om te draaien ,waarom zou hij dan geen liedje mogen kopieren zeker als het al dan niet onuitgebracht is op plaat wie is zo heilig dat hij nog nooit iets heeft gekopieerd, bijna iedereen doet het , so...
en dan nog heb ik zeerst de vraag of die auteurs hun centen wel krijgen voor hun gekochte plaatjes, wie van sabam kent jah melody....
dus ja tis een persoonlijke kwestie en omdat ik heel veel platen heb, kopieer is soms ook wel iets, ter compensatie...
|
|
|
Post by Friendly on Oct 26, 2005 13:08:45 GMT 1
en om het properder te houden GSUM => GO SIT UNDER MANGOTREE ;D
|
|