|
Post by pasquale on Oct 9, 2005 19:09:48 GMT 1
VRAAGSKE: ga van de week paar dagen naar Parijs en vroeg me af of er iemand goej platenzaken kent in de eifeltorencity? Of goej reggae-cafeekes of feesjes (dinsdag, woensdag en donderdag). give thanks P
|
|
|
Post by thomasta on Oct 9, 2005 20:47:29 GMT 1
Er zijn er enkele, maar vooral Patate records schiet me te binnen, denk ook dat het binnenkort King Dragon Meets....is daar in Parijs (denk zelf op ne donderdag) bless
|
|
|
Post by King David on Oct 9, 2005 21:43:26 GMT 1
|
|
|
Post by jamal on Oct 10, 2005 8:17:42 GMT 1
Bluemoon en Patate Records zijn idd de twee aanraders, repect voor ragga(Frans en Jam) en voor roots/dub etc. Blue moon is net om de hoek bij Center Pompidou, Patate is als ik me niet vergis in het 11de arrondissement. In de buurt van Mont Martre heb je een winkel Dubwiser, niet veel stock maar veel recente zaken.
|
|
|
Post by messenjah on Oct 10, 2005 9:56:12 GMT 1
In de grote Fnacs en Free record shops hebben ze ook meestal een kleine lading recente reggaevinyl!
|
|
|
Post by Rubinho on Oct 10, 2005 12:33:21 GMT 1
Jip, check Reggaefrance.com, daar staan ze allemaal op, maar ook winkels met vijf reggaeplaten... en dat was wel frustrerend toen ik in februari parijs afliep voor al die shops... dus de vernoemnswaardige die overblijven... indeed: 1 en 2: Blue moon and patate (te vergelijken met dreadphonic en bambam) 3: in crocodisc (dicht bij de marie en pierre curie-univ=sorbonne als kme ni vergis, ook dicht bij notre dame.) vond ik heel veel foundation... echt alle gekende rootsartists hebben er 10 platen liggen... 4: la p'tite jamaïque is ook leuk en je vind er vanalles... 5: in deep roots vind ge uiteraard veel en alle nieuwste deep roots, "l'uk stylee" (lees letterlijk: Luc stylee, en francais ;D)
Dit vind je op de site bij annuaire-boutiques, alle reggaedates vind je daar ook bij agenda-ile de france
blessed et bonne voyage!
|
|