|
Post by Keith on Oct 2, 2005 23:42:24 GMT 1
Zo geraken we weer geen stap verder. u know what i'm talking about. freedom of speech vs promotie v reggae/dancehall ik vind persoonlijk dat alle illegale download threats mogen verwijderd worden, claimen "wij" niet reggae te promoten ? voor de muziekindustrie is het dl in ieder geval een slechte zaak, daar tegenover staat natuurlijk de vrije meningsuiting ... een zaak voor de moderators om over te bezinnen @ bushdoctor : blijf uw energie steken in de mensen die muziek kopen, diegene die enkel downloaden luisteren waarschijnlijk alleen maar naar muziek omdat het gratis is !
|
|
|
Post by Tony on Oct 3, 2005 15:28:28 GMT 1
yes Bush Doctor !
we, the musicians, still need u bad !!
|
|
manifest
3 star frontline soldier
|
Post by manifest on Oct 3, 2005 19:58:00 GMT 1
duurt idd wel lang , it's normal people, it like dwnldin' a flik from kzaa or emule
|
|
manifest
3 star frontline soldier
|
Post by manifest on Oct 3, 2005 20:12:14 GMT 1
ivm , met 't leech'n 'n dwnld'n, well .....some people r getto 'n broke 'n some other people ain't..;feel me. persoonlijk vind ik da hoemeer mensen mij muziek horen hoe beter,( betalend of niet) 't middel waarop 't gebeurt kan mij ni baten, 't kan alleen maar meer mensen nr m'n optredens breng'n.(kijk nr Black chiney mixcd'z b.v.)want kvind da artist'n 't moet'n hebb'n vn optredens en geen monstrueuse royalties bedragen en shit, want entertainment milieu verdient volgens mij toch te veel, betaal ze lik ne gewoon werkmens en dedee die de vuile jobkes doen (bandwerk-vuilnismann'n) veel meer, er zou geen 50cent (geldjoode)bullshit muziek uitkom'n zunne, ze zoud'n aan de band staan posen met blingbling aan,hahaha 'n alleen degene die iets hebb'n te zeggen zoud'n nog doorbijt'n om muziek te maken, .;;.........feel me swat, ti mor e gedacht hé, back to some more ganja smoke......smell me
|
|