|
Post by BushDoctor on Sept 9, 2005 16:22:49 GMT 1
Er komt meer freestyle met wat geduld, want hier wordt in het Limburgs geluld.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 11:53:37 GMT 1
Ik ben al bijna klaar met mijn volgende rijm als echte MC zou ik toch wat sneller moeten zijn
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 11:55:49 GMT 1
Ik kan het beter overlaten aan Budha, Jingles of FarHigh want mijn rhyming skills zijn zo slap als een Limburgse vlaai
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 12:05:28 GMT 1
Dit was voor Jingles, op aanvraag eindelijk verlost van zijn gezaag.
Maar als het echt moet kan ik nog wel enkele weken doorgaan ook al klinkt het allemaal zo krom als een...
...euhm, welk woord zou ik hier zetten?... maakt niet uit, ik zal nooit behoren tot de freestyle-vedetten.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 12:12:12 GMT 1
en als ik ontdek wie er alweer aan mijn karma heeft gezeten dan laat ik die zijn eigen kl***n opvreten!
|
|
|
Post by snipaman on Sept 15, 2005 13:14:57 GMT 1
Tegen het einde van't jaar zal uwen tune wel af zijn zeker? Misschien in december de studio induiken.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 13:42:05 GMT 1
NIKS GENE TUNE!
dit is exclusieve freestyle voor de antwerp massive. Dit wordt nooit op single gezet!
Maar feel free om zelf ne insturmental op te zetten (best ne trage nyabinghi ofzo) en er mijn freestyle zelf bij in te beelden.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 15, 2005 15:01:39 GMT 1
gij vind da ni ca va, dat de andere afpakken van aawe karma dan kunde toch beter ns aan a teksten waareke want tzen der ni echt zo'n staareke ge kunt misschien beter in aa tekste snoeien, maar da's ne rijm van st andries en daar gaan k mij zeker ni mee bemoeien! ge kunt die gasten anders wel eens belle, die kunne aa heel wa in t aatwaareps vertelle, Hopenlijk leerde dan wa skills bij, en mokte de rest van limburg blij want in Antwaarepe is er maar één taal, en die is gewoon fataal voor ne gast van de limburg, dieje da kik met mijn rijms doodwurg! toch:
|
|
|
Post by pasquale on Sept 15, 2005 18:23:04 GMT 1
poh poh poh....Mr.Nuts big up yaself!!!!
|
|
|
Post by King David on Sept 15, 2005 20:15:35 GMT 1
yo nuts
gij rapt hier in de pleuts van den bushman, dat vind ik toch wel een beetje louche man
golle slaapt toch ook nie samen want anders gaan wij moeten banen
niet dak iet heb tegen janetten maar geef mij maar een wijf met dikke tetten
paaaaaaaaaa
|
|
|
Post by stical on Sept 15, 2005 20:39:58 GMT 1
Yo Nuts , King David Morgen moet ik om 00u al spelen dus moest ge olle vervelen Komt al mor wa shaken of den boel afbreken ge wet het gene spliff binne paffe of den buitenwipper komt olle afblaffe voor de rest komde wel aan u trekke grietjes, zuip en dranghekke ;D Wilde ne forward krijgen vraagt er dan om Briquets of handen in de lucht zijn altijd welkom We zullen der morge nog is een lap op geven Aalmoezenier gaat beven
|
|
|
Post by King David on Sept 15, 2005 21:02:37 GMT 1
pow pow pow
kga nen aparte rijm topic maken se voor alle freestyleres
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 10:54:21 GMT 1
ben blij dat ik als leek een nieuwe rage ben gestart
|
|
|
Post by stical on Sept 16, 2005 12:50:00 GMT 1
Jij bent een nieuwe rage gestart ?
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 13:18:57 GMT 1
slecht freestylen op een forum. Dat is een nieuwe rage.
|
|