|
Post by dolenjer on Jun 21, 2008 15:27:38 GMT 1
Boek gekocht, een ware aanrader als ik zo de eerste hoofdstukken nu al heb gelezen. Het is gewoon boeiend!
|
|
|
Post by Sifakah on Jun 24, 2008 22:53:48 GMT 1
Heb em uit en heb er echt van genoten. Leest als een trein. In 't begin stoorden die vele citaten nog, maar 't past gewoon in de sfeer en hoe meer ge in't verhaal geraakt hoe minder het opvalt.
|
|
|
Post by The original ROOTSBOY on Aug 3, 2008 20:07:30 GMT 1
Boek gekocht op reggae geel nu nog lezen
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Aug 3, 2008 21:48:45 GMT 1
:PMaridada ik heb je een punt van je karma afgetrokken want ik vind het echt smerig én dom om de clue van het boek te verklappen on line; er zijn nog een hoop mensen die het boek nog moeten lezen (waaronder ik) en voor mij zal dat dan alleen maar zijn om het litteraire ervan maar ni meer voor de plot, BOMBOCLAAT!!!
Een beetje inlevingsvermogen in de leefwereld van een ander is blijkbaar te ver gezocht.
Ik ben als rasta tegen geweld en doodstraf, maar in gevallen gelijk gij mochten ze gerust een uitzondering maken.
om met een wereldberoemde moderne quote te eindigen
"Silence, I kill you!"
F not so irie greets, ras Feel PS en ik hoop dat je zegt dat het een grap was, dan kannik terug met plezier aan dienen boek beginnen. Moderator haalt die post van Maridada eens weg joeng, 't is ni meer voor mij maar voor diegenen die achter mij komen. sorry voor de nijdige post maar ghebt het zelf gezocht.
|
|
|
Post by maridada on Aug 4, 2008 1:50:27 GMT 1
Het was maar een grap...
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Aug 5, 2008 18:41:29 GMT 1
sorry bro ;D I'll give you your karma (and your life) back 8-)Feel Ps en to de ijverige moderator die effectief diene post al weg heeft gehaald! PS zet hem maar terug (not), twas blijkbaar een grap (not) PS dees grap wordt eigenlijk pas grap als ge weet dat het een grap is want anders is't ECHT OEM A KAS OEP TE FRETTEN! ;D
|
|
|
Post by maridada on Aug 7, 2008 2:08:38 GMT 1
en heb je hem al gelezen ondertussen?
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Aug 7, 2008 21:36:54 GMT 1
ben er aan begonnen maar 't gaaat traaaag want 't is druk op't werk dus nog efkes geduld maar zo op't eerste zicht zou je wel eens gelijk kunnen hebben grts, Feel PS dienen Brother Marcus die bestaat echt, kzag er foto's van op't net (kweet alleen ni meer waar )
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 7, 2008 23:00:02 GMT 1
Gelezen en goedgekeurd! Verplicht voer voor reggaefans...
|
|
|
Post by Natacha on Aug 21, 2008 11:26:36 GMT 1
PS dienen Brother Marcus die bestaat echt, kzag er foto's van op't net (kweet alleen ni meer waar ) Brother Marcus is gebaseerd op een bestaand persoon, maar die heet niet "Brother Marcus" in real life.
|
|
|
Post by General on Aug 21, 2008 12:17:56 GMT 1
Er zijn wel meer personages die duidelijk gebaseerd zijn op bestaande personen.
|
|