|
Post by BushDoctor on Sept 15, 2005 11:23:13 GMT 1
Bam Bam Music Store begint met een systeem van voorbestellen waarmee je toch ettelijke Euros kan besparen. Ik zal geregeld een titel aanbieden die je kan bestellen voordat die in de winkel zal liggen. Je komt gewoon op voorhand in de winkel betalen of je doet een bankoverschrijving. De CD of DVD zal dan voor u opzij gelegd worden zodra die binnenkomt. Ik begin met een DVD: EAST FEST 2004, een DVD met optredens van Steel Pulse, Luciano, Sizzla, Cocoa Tea, Beenie Man, Tony Rebel, Morgan Heritage, Elephant Man, Bushman, LMS, Richie Spice, Turbulence, Chuck Fender, Natural Black, Iley Dread, Sister Carol en Queen Ifrika. De hele show is opgenomen met multicamera waardoor beeld en geluid uitstekend zijn. Als extraatjes krijg je interviews met bijna alle artiesten en een kijkje achter de schermen. De prijs is normaal 29,60 €, maar als je vóór 25 september 25,60€ komt betalen in de winkel of dat bedrag op rekeningnummer 751-2002330-96 stort, dan bespaar je dus maar liefst 4,00 € op deze DVD. Als je wil dat ik die opstuur, betaal je 28,60€. ONLY AT BAM BAM MUSIC STORE!! www.bambamstore.com
|
|