|
Post by Bmas on Sept 7, 2005 9:43:01 GMT 1
AK47, mag ik u vriendelijk verzoeken te stoppen met deze illegale praktijken. Als je wil dat mensen dit album leren kennen, bied dan samples aan, of steek een mix in elkaar. Dit is broodroof. Het is niet de bedoeling van promo-CD's dat die op het net worden geplaatst. Het is de bedoeling dat die gepromoot worden via pers of radio en niet door kopies aan jan en alleman uit te delen. En het kan mij niet schelen wat jullie nu van mij denken. Ik probeer gewoon met veel moeite een reggaewinkel open te houden. Mensen als AK47, hoe sympathiek ze ook mogen zijn, maken het niet makkelijker in deze moeilijke tijden. Ik hoop dat jullie begrip en respect hebben voor mij en een beetje opletten wat jullie aanbieden op het internet. Respect to di true reggae fans! Allright Bushdoc. Ik ben zelf een werkende mens en begrijp u standpunt heel goed. Ik zal geen volledige albums meer dumpen op dit board. Aan de andere kant wil ik ook niet hypocriet doen en moet ik toegeven dat ik zeer veel download en ook cd-kes brand en dat ben ik niet alleen hoor... Dit is echter weer een heel andere (uitgebreide) discussie... (nieuwe thread?) Greetings! Allright alles opgelost. Volledige ceedees op het forum zetten is inderdaad niet de bedoeling. Promo releases, hard to get stuff, clashes of hier en daar eens een nummerke kan geen kwaad. Iedereen weet zelf wel wanneer hij/zij over de schreef gaat. Enjoy & dont forget to support your local reggaedealer.
|
|
|
Post by Tony on Sept 7, 2005 10:36:27 GMT 1
en vergeten we de ARTIESTEN niet in deze !!!!
zijn ook hard werkende mensen ( de meeste dan )
later
Tony
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 7, 2005 12:28:41 GMT 1
BushDoctor: Hoewel er gezegd wordt dat downloaden en sharen van MP3 een ramp is voor de muziekindustrie en de cd winkels; merk jij in je winkel een duidelijke minderverkoop jaar na jaar ?? Ik zie een zeer duidelijke daling in de CD-verkoop. Meer dan 50% minder dan een 3-tal jaar geleden. Gelukkig verkoop ik ook nog vinyl. Op mijn CD's maak ik nog amper winst. Dat doe ik voor de service want ne boterham kan er niet mee smeren.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 7, 2005 12:32:11 GMT 1
Ik ben blij dat iedereen het ermee eens is dat het downloadfenomeen voorlopig niet uit te roeien is en elk systeem heeft zijn voor- en nadelen. Dus let op wat je doet en begin bij jezelf en we zijn allemaal tevreden mensen.
Nuff respect to AK47 als hij volgende keer wat samples post ipv volledige songs.
C u all on friday at Fake Bar, featuring Massive Sound, High Grade Sound, Original Red Alert Sound and Flash It Up Soundmachine.
PEACE to all people of good will.
|
|
|
Post by vikthekid on Sept 7, 2005 15:23:23 GMT 1
BushDoctor: Hoewel er gezegd wordt dat downloaden en sharen van MP3 een ramp is voor de muziekindustrie en de cd winkels; merk jij in je winkel een duidelijke minderverkoop jaar na jaar ?? Ik zie een zeer duidelijke daling in de CD-verkoop. Meer dan 50% minder dan een 3-tal jaar geleden. Gelukkig verkoop ik ook nog vinyl. Op mijn CD's maak ik nog amper winst. Dat doe ik voor de service want ne boterham kan er niet mee smeren. 50% wow das wel heel extreem!
|
|
|
Post by Tony on Sept 8, 2005 10:12:31 GMT 1
en vergeten we de ARTIESTEN niet in deze !!!!
zijn ook hard werkende mensen ( de meeste dan )
later
Tony
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 11:28:41 GMT 1
Na 2 dagen bij de douane gestaan te hebben, is hij eindelijk binnen:
Damian Marley - Welcome To Jamrock
Samen met de nieuwe Assassin, Sizzla en Junior Kelly.
|
|
|
Post by Visionz on Sept 16, 2005 11:52:31 GMT 1
Na 2 dagen bij de douane gestaan te hebben, is hij eindelijk binnen: Damian Marley - Welcome To Jamrock op vinyl of enkel CD ?
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 16, 2005 13:43:05 GMT 1
Nog geen vinyl te bespeuren. Bij zijn vorige album duurde dat ook wel even en daarna moesten we het doen met Jamaicaanse persingen.
|
|